• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

8+6 och allt såg perfekt ut!

• efg

Jag håller tummarna både för dig och ticcer som har ul samtidigt! De kommer säkert gå jättebra!

Väntar även spänt på att höra hur de går för Mee? :)

• efg

Men nej Anna! Fy vad jobbigt! Måste det hålla på å spöka så för er?! Varifrån sa de att blodet kom ifrån förra gången då? De är ju inte ovanligt att blöda lite ungefär när man skulle haft sin mens ., <3

• efg

Håller alla mina tummar och tår för att allt ska gå vägen för dig Anna! Kan inte för mitt liv förstå hur jobbigt det måste vara :(

Jag berättade för min mamma idag och hon använder sig väldigt mycket av uttrycket att de kanske inte går vägen och även om barnmorskan igår var otroligt positiv så gör de ändå lite ont i mig att mamma säger så även om ja vet att hon har rätt. Men jag behöver liksom inte tro att de ska bli nåt fel utan jag vill få vara så positiv som möjligt särskilt nu efter barnmorskans ord..

• efg

Åh jag håller tummarna för er imorgon! Hoppas allt ser bra ut mer era små! <3

När har du bim Mee? Hejar på dig!

• efg

Gud va roligt att höra ticcer! Då är du bara ett par veckor före mig ju! Va roligt! Har du någon bild att visa? :)

• efg

Åh vad glad jag är för er skull!!!! Önskar att min lilla plutt hade velat ligga bra till så ja också fått så fina bilder men de får helt enklast vänta till juni! (Får ju inte göra kub.. :( )

Å på söndag håller vi tummarna för Mee!!!

• efg

Åhh Vad glad jag blir!!! Blir tårögd! Grattis Mee!!! <3 <3 <3

• efg

Velat fram och tillbaka mellan två datum men efter ul bestämde jag mig för att bf måste vara 27/11-15 :)

• efg

Ja skulle bara vilja ha lite råd.. Eller ventilera mig eller nåt.. Fick idag på förmiddagen en liten blodig slemsträng när jag torkade mig på toaletten.. Sen har de inte kommit något mer .. Blev såklart sjukt nervös och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Borde jag ringa och fråga någon eller borde jag bara vara lugn? Hade sex för första gången (sen plusset) i torsdags om de kan ha betydelse..?

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober