Nej du har ju inte varit sämre på att skriva än oss andra! Naturligt att det minskar när ungarna är ute och tar upp all tid;) men hoppas ändå att vi kan fortsätta hålla kontakten :)
Tråkigt med din ME, hur får du hjälp med det nu då?
Stackars lilla Tage, så dåligt med alla dessa restade mediciner, hoppas den kommer in i tid och inte skjuts upp längre och framförallt att den hjälper!
Och stackars casper, tyvärr hör det ju till att slå sig i den åldern :/ <3
Ja jag känner mig nervös för operationen.. Men försöker att inte tänka på saker kring den och har inte googlat eller nåt. Har heller aldrig opererat mig förut, sånt har alltid skrämt mig men för första gången känns det värt det, så här ont kan jag inte ha.
Den 20e ska jag på genomgång och då får jag svar på hur länge jag måste ha uppehåll i amningen också. Helammar ju fortfarande så de blir ju spännande att se hur de ska gå...
Föresten så har edgar sen några dagar tillbaka valt bort amningsnappen som vi haft från start. Han ammar såå duktigt utan och de är såå mysigt! Känns också väldigt smidigt ;)
Då är e och Tage ungefär lika långa men Tage väger drygt ett kilo mer. Bvc tyckte han va lite för lätt men de var jag och syrran också så jag är inte orolig alls :)