Vad skönt med en liten mysdejt på årsdagen Felicia! :) Var länge sedan man hade något sådant med sambon :P Senast vad jag kan komma ihåg var på vår årsdag i december förra året ^^
Gick undan för oss också. Vi har varit tillsammans i 5 år i december, förlovade oss efter 1 1/2 år, fick sonen efter 3 år och väntar nu ett syskon :)
Men det är som du säger Anna, ibland bara vet man :)
Ett väldigt konstigt system, förstår inte hur de tänker regeringen. Speciellt inte när man skickar ut sjuka cancerpatienter att arbeta! Så otroligt sjukt. Det är som min mormor säger, man måste vara frisk för att orka vara sjuk..
Idag har jag varit och köpt lite nya mammakläder :) Känns skönt! Har hittills haft mammashorts som jag hade när jag väntade sonen men nu när det börjar bli lite kallare så var jag tvungen att införskaffa byxor också ^^
Det som känns bra när man äntligen kan använda byxorna och shortsen är att de formar magen lite åt en, så det inte bara ser ut som man är tjock :P Har ju lite deg och löshud sedan efter Wilhelm ^^
Nu har min period med huvudvärk kommit tillbaka igen.. Alvedon hjälper inte så det är bara att bita ihop.. Har även åkt på trög mage.. Så har lite svårt att uträtta det behovet då huvudvärken gör sig påmind typ konstant.. Hehe.. Ursäkta infon :'D