• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Men vad roligt! Och bra tajming att jag gick in precis nu när du skrivit ;)

Så sjukt att de bara skiljer 20 dagar på våra bf, jag tyckte det kändes som en evighet från det att du plussade till att jag fick mitt plus! Haha

• efg

Nu väntar vi med spänning Anna!!!

Själv ska ja till läkaren på förmiddagen och diskutera eventuell sjukskrivning.

• efg

Läkaren ville sjukskriva nog heltid i två veckor men det blev halvtid i tre istället till och börja med. Känns bra att få lite tid att vila upp sig på och förhoppningsvis orkar man återgå helt sen. Men det hade känts för mycket att ligga hemma i två veckor då är halvfart bättre!

• efg

Åh vad roligt! Synd att de inte gick o se vad de var för en! Men ni kanske ändå inte ville veta?

Ja hoppas att ja får veta om en vecka!

• efg

Hoppas alla haft en bra midsommar! De har jag iaf! Men nu när jag är hemma igen börjar saker spöka, vaknade 3 i natt och sen har ja inte kunnat somna om :( behöver verkligen min sömn för att må bra!

Men imorgon är det äntligen dags för rul! Såå spännande det är, undrar vem som gömmer sig där inne. Hoppas så innerligt att den ska må bra!

• efg

Idag har jag varit på rul, var så nervös innan att ja var helt personlighetsförändrad igår kväll. Haha. Allt så jättebra ut och mest troligt kommer är det en liten flicka! <3

• efg

De gick tillbaka till de jag först, alltså 27e november :) men de gissade jag på också!

Känns så himla sjukt! Vågar man lita på att man ska få en liten dotter?!

• efg

Jag tittade under hela undersökningen och tyckte de såg ut som en tjej. Sen kollade barnmorskan och hon sa att de finns inget som tyder på att de är en pojke och att de ser ut som en tjej. Men helt hundra kan man ju som du säger inte vara!

• efg

Jag ska skaffa gravidförsäkring snart. Men har inte vakt ännu. Måste läsa runt lite först. Men de börjar ju gälla först från vecka 22

• efg

Läste på lite om gravitförsäkringar och vi kom fram till att vi också ska köpa en. Frågan är vilken? Alla verkar innehålla ungefär samma och kosta ungefär lika! Hur tänkte ni Anna? Vad har ni valt? :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober