• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • efg
    ticcer skrev 2014-10-27 16:43:28 följande:

Skriv in mig på bim listan igen... Tyvärr slutade det i missfall :( får ta nya tag igen...

Skriver hör också! Stor styrkekramar till dig! <3

Jag brukar alltid tänka på missfall som en väldigt sorglig händelse men också som något positivt i den mening att barnet ändå inte hade kunnat blivit ett friskt barn och att det är bra att det slutade så tidigt innan man hunnit fästa sig allt för mycket eller barnet behövt lida. Men det är självklart först och främst sorgligt.

Förstår att du inte vet hur de blir med äl och så men skriver in dig iaf och hoppas du får äl snart! :)
  • efg

BIM-lista! :)

Oktober:

26-27/10

littlemissE

30/10

Obalanserad

November:

4-8/11

efg, 22 år

10/11

Krishna 26 år

11/11

Mee, 26 år

18/11

Emlan88

??

Ticcer

Vill du vara med i listan, eller ändra dina uppgifter? Kopiera listan till ett nytt meddelande och ändra uppgifterna! Underlättar för alla!

Hoppas vi får lite +!

• efg

Femte dagen i rad med ett svagt men tydligt streck på äl Stickan, håller tummarna för att de är starkt inom två dagar (helst imorgon) som de är beräknat för då har vi möjlighet att ha sex. Hoppas hoppas!

• Mee
    efg skrev 2014-10-27 17:31:26 följande:

Femte dagen i rad med ett svagt men tydligt streck på äl Stickan, håller tummarna för att de är starkt inom två dagar (helst imorgon) som de är beräknat för då har vi möjlighet att ha sex. Hoppas hoppas!

Härligt, hoppas det blir starkt imorgon då! :)

Jag kommer nog också ha äl närsomhelst denna vecka då strecken inte är så starka än. Kanske imorgon eller onsdag, men vi har hunnit få till det 2 eller 3 dagar i rad nu iaf. Hoppas det kanske räcker om man inte hinner nå mer i veckan. :)
  • efg
    Mee skrev 2014-10-27 18:28:57 följande:
    Härligt, hoppas det blir starkt imorgon då! :)

Jag kommer nog också ha äl närsomhelst denna vecka då strecken inte är så starka än. Kanske imorgon eller onsdag, men vi har hunnit få till det 2 eller 3 dagar i rad nu iaf. Hoppas det kanske räcker om man inte hinner nå mer i veckan. :)
    Vi har också haft sex med jämna mellanrum, senast igår men vill ändå försöka ha sex samma precis när ja har äl då vi bara halv-matchade det förra månaden. Vill ju maxa chanserna om de går;) håller tummarna för er ändå om ni inte får möjlighet att ha sex närmre äl. Spermierna kan ju leva upp till typ fem dygn så de finns ingen anledning att inte hoppas :)
  • Mee
    efg skrev 2014-10-27 18:58:57 följande:

Vi har också haft sex med jämna mellanrum, senast igår men vill ändå försöka ha sex samma precis när ja har äl då vi bara halv-matchade det förra månaden. Vill ju maxa chanserna om de går;) håller tummarna för er ändå om ni inte får möjlighet att ha sex närmre äl. Spermierna kan ju leva upp till typ fem dygn så de finns ingen anledning att inte hoppas :)

Ja, precis. Jag hoppas vi orkar med lite mer sex ikväll, är så otroligt trött efter nattjobb, förkyld son och dålig sömn. Vill som ni maximera chanserna här med :P

Ska iväg och träna nu så hoppas jag piggnar till lite av det :)
  • efg

Imorgon blir nog äl-testet positivt, bröstvårtorna har börjat ömma och har fått små krampaktiga känningar över äggstockarna

• efg
    littlemissE skrev 2014-10-27 23:07:49 följande:

Ingen tant och inget plus :( trodde det hade gått vägen denna gången :(

Åh jag tycker inte du ska tänka så! Tänk istället att du faktiskt fortfarande inte fått mens och de är inget ovanligt att hcg nivåerna är för låga för att ge utslag såhär tidigt! Ge det ett tag till :) jag håller tummarna!
  • littlemissE
    efg skrev 2014-10-27 23:27:04 följande:

Åh jag tycker inte du ska tänka så! Tänk istället att du faktiskt fortfarande inte fått mens och de är inget ovanligt att hcg nivåerna är för låga för att ge utslag såhär tidigt! Ge det ett tag till :) jag håller tummarna!

Va gulligt!! Tände genast ett litet hopp. Tror dock fröken tant snart knackar på dörren. Haft lite känningar nu på kvällskanten. :( men hoppas inte :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober