• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Mee skrev 2014-10-08 20:24:01 följande:
    Vad bra att du gjorde en lista! :) Man ska kunna som trådstartare göra tilläggsinlägg i trådenstarten eller hur man ska förklara det. ^^ Ett tips så att vi alla lättare ska kunna följa BIM och så :)
    Ska försöka fixa det :)
  • ticcer
    efg skrev 2014-10-08 21:31:51 följande:

Nä ingen jordglob på appen iaf, men stort tack för hjälpen! :)

Tänkte fråga alla vad ni tänker kring tillskott? Om ni tar nåt, isf vad och varför. Har ni kanske fått råd av någon om just sånt?

Själv tar jag två "mitt val kvinna" varje kväll.

Jag äter folsyra, det är ju rekommenderat ifall du vill bli gravid :) Jag brukar inte vilja ta en massa mediciner men i detta fallet anser jag att det handlar om någon annans framtid så då gör jag det :)
  • ticcer
    Bintina skrev 2014-10-09 15:16:54 följande:

Hej alla jag hoppar också in här om det ok. Har bim den 20/10 hoppas att jag kan få vara med ändå ????. Har varit tillsammans med min kille i 6 månader och vi har försökt i ca 2 månader nu. Jag vart gravid förra året men slutade med en abort. Jag är 24 och min kille 30.

Jadå klart du är välkommen ändå :) Bara kul ifall vi blir en grupp på några stycken :) 
    Hoppas det går bra för er denna månaden, hoppas på att vi är några som plussar ju :)
  • ticcer
    efg skrev 2014-10-09 16:52:15 följande:

Usch.. Ja har fått en sån sjukt negativ känsla.. Som att "de kommer absolut inte gå vägen den hör gången.." Fast varför skulle de inte ha gjort de? De har ju inte direkt gått så lång tid sen Äl, långt ifrån alla har uppenbara symptom såhär kort efter så de behöver ju inte vara negativt. Men har fått en sån deppig känsla över de hela.. Blir kanske så när man sitter och funderar i sin ensamhet..

Du får försöka tänka på annat även om det är svårt :) Som sagt det är många som inte får några tidiga symptom, jag har inga symptom alls så jag börjar också bli rädd att det inte har tagit sig. Men vi får försöka hålla ut tills på tisdag då det är BIM :) 
    På tisdag får vi ju förhoppningsvis svar om det är plus eller ej :)
    Jag tror säkert att det har gått bra, verkar vara många som plussat den senaste tiden :)
  • ticcer
    efg skrev 2014-10-09 19:20:59 följande:

Det verkar omöjligt att tänka på annat nu. Jag är ett hopplöst fall! Borde tänka på att plugga eller nåt men icke! Försöker iaf ha lite positiva tankar kvar. Har ju aldrig varit gravid förut så kan ju inte veta hur min kropp reagerar på det. Tack för stödet ticcer!

Har bestämt mig för att inte göra nåt test förän onsdag morgon (om jag inte fått mens innan dess) för då kan jag och min partner göra det tillsammans.

Ni som testar innan bim använder ni såna där tidiga grav tester eller vanliga?

Jag förstår hur du tänker, också svårt att tänka på annat. Tur att sambon är hemma helgen så han kan få mig på andra tankar :)

Hoppas det blir ett plus för er på onsdag då :) jag kanske ska testa på söndag för då kan jag göra det med min sambo, annars hade jag tänkt vänta. Jag använder iaf vanliga test, litar inte på de tidiga :)
  • ticcer

Själv har jag inga direkt symptom, går kanske och kissar mer än vanligt men det gör jag i perioder så :p Haft typ lite ont i ljumsken eller nedre delen av magen, men jag vill inte leta symptom :) får vänta och se helt enkelt :)

• ticcer

Vill bara önska alla en bra och trevlig helg :D ni får vara rädda om varandra och snart är det nästa vecka :D Förhoppningsvis blir det många plus nästa vecka :)

• ticcer

Vill bara önska alla en bra och trevlig helg :D ni får vara rädda om varandra och snart är det nästa vecka :D Förhoppningsvis blir det många plus nästa vecka :)

• ticcer
    tokmamma3 skrev 2014-10-10 21:14:48 följande:

Får jag haka på här?

Skulle haft mensen igår men inget än

Hoppas på att det inte dyker upp alls nu

Svårt att vara positivt inställd efter 2missfall i år,men än ger jag&maken inte upp då vi försökt i 1-år

Jadå du är välkommen :)

Tagit något test? :)

Jo det kan jag förstå. gäller att vara envis ;)
  • ticcer
    tokmamma3 skrev 2014-10-10 23:08:32 följande:

Tog testlagrets g-sticka 3/10 aom visade svagt positivt men igår så visade det negativt så avvaktar några dagar till

Ja bara till att vänta och se :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober