• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Skriv in mig på bim listan igen... Tyvärr slutade det i missfall :( får ta nya tag igen...

• ticcer

Jag blöder fortfarande... Börjar bli ordrentligt trött på det nu, man vill ju börja försöka igen hihi :) Men ja kanske bra för kroppen att rensa ut sig, enligt vissa ska det ju vara lättare att bli gravid efter missfall :) Känns dock som det finns gravida vart man än går just nu, det är lite jobbigt men men :) Bara till att försöka igen så fort det slutat blöda :)

• ticcer
    efg skrev 2014-11-08 14:20:58 följande:

Mee: de är bara att vänta nu då, och se vad som händer

Krishna: Åh vad spännande, de låter ju lite misstänkt om de kändes som de bukar vid mens men Utan mens :o hoppas hoppas de var nåt annat som fäste !

Ticcer: vad jobbigt att de inte slutat ännu, förstår att du vill komma igång så snart som möjligt! Hur långt gånger var det när du fick mf?

Det kom lite blod 22-23 Oktober sen den 26 så började det blöda ordrentligt och den 27 började alla äckliga klumpar komma(sry för infon) så jag var ungefär i vecka 6 när jag fick MF :/
  • ticcer

Jag hoppas ni är gravida och inte bara att mensen är sen för att vara dum :) tycker det är så kul att det blivit några stycken här som stöttar och peppar varandra :) Och jag hoppas att vi alla snart plussar :)

Här har äntligen blödningarna minskat efter mf och igår var testet svagare så troligtvis om en vecka så är testet helt negativt :D

• ticcer
    Krishna skrev 2014-11-13 07:34:30 följande:

Mensen kom nu. Tre dagar försent. Tänk vad mycket man hinner tänka på tre dagar...

Usch vad tråkigt att mensen kom :/ Jo man hinner tänka en hel del på tre dagar :( men ja bara till att fortsätta försöka :) Hoppas det går bättre nästa månad :)
  • ticcer

Hur går det för er? :)

Själv har man beställt hem både ägglossningstest och gravtest idag, så nu ska det börja bakas en ny bebis hihi ;) Hoppas det tar sig snabbt igen :)

• ticcer
    efg skrev 2014-11-19 15:48:54 följande:

Åh har du slutat blöda helt ticcer? hoppas de tar sig nu och att de blir en frisk liten knodd!

Själv går de fortsatt dåligt. Ingen mens inget plus. Har gett upp om plus och tänker inte ta några fler test. Gyn inbokat om två veckor. Hoppas inte bli ivägviftad om att allt är "normalt" utan att de faktiskt ordentligt ser så de inte finns några hinder för att bli gravid. Två veckor känns så himla långt bort bara och ja hoppas såklart att mensen ska ha kommit varje gång ja går på toa så jag kan börja hålla utkik efter äl

Jaaa nu äntligen är allt över :D ja det hoppas vi också :)

Usch vad tråkigt att gå runt och inte veta vad som står på. Bra att du bokat tid iaf och får verkligen hoppas att de tar dig på allvar så att de kollar upp det noggrannt :) Hoppas det inte är något som påverkar din chans att bli gravid :) Förstår att väntan känns lång just nu, hihi inte ofta man längtar efter mensen och vill att den ska komma :p
  • ticcer
    Mee skrev 2014-11-19 19:45:52 följande:

Mensen kom igår på BIM+2 för mig :/ Så nya tag nästa månad!

Usch så tråkigt att mensen kom, man hinner ju verkligen hoppas på 2 dagar:( hoppas nästa månad är er månad :)
  • ticcer
    Mee skrev 2014-11-20 01:51:35 följande:

Ja man hinner ju verkligen tänka mycket! Man hade nästan börjat planera framtiden med 2 barn, ska man köpa syskonvagn etc etc.. :O

Ja det hoppas jag med! Tur att man är ledig både jag och sambon kring äl denna gång :)

Hur går det för dig då ticcer? :) Vet du när du har äl nu efter mf?

Tur ni båda är lediga kring äl ;) nää ingen aning, köpt hem ältest som jag ska börja med snart hade jag tänkt :)
  • ticcer
    Mee skrev 2014-11-20 13:48:43 följande:

Hehe japp ;)

Okej! Ja det är nästan bäst att göra så :)

Den här gången har jag köpt hem pålitliga ältest samt lite annat som jag använde när jag blev gravid med sonen :) Så jag hoppas verkligen det tar sig denna gång! :)

Ja man kan inte mer än att försöka och hoppas på att det tar sig ;)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober