• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Mee: Antar att du har rätt egentligen. Bara jag som drar mig för det :/

• Anna Hbg

Mee: Hade ingen möjlighet att ringa igår fömiddag och på eftermiddagen avtog blödningarna lite så valde att avvakta.

Varning för äcklig info...

Imorse när jag var på toaletten kom det ett par stora klumpar när jag torkade mig så hoppas det var det sista som skulle ut så det är över snart.

• Anna Hbg

Vad spännande ticcer och Mee! Håller stenhårt på att ni plussar den här månaden :)

Bara till att låsa in dig i helgen med sambon och maratonmysa då ju efg hihi

• Anna Hbg

Ta ett digitalt ticcer! Nyfiken så jag håller på att spricka ju :O

När har/hade du bim?

• Anna Hbg

Äsch, var säkert bara en nidis ticcer :) Långt kvar till torsdag än.

Solklar ägglossning efg! Mys på för fullt nu så hoppas jag det tar sig :P

Känner mig lite mer stressad än er när det kommer till åldern.

Jag fyller snart 35 och mannen blir snart 42 så känns som om vi måste sätta lite fart för att det ska funka :/

• Anna Hbg

När fyller du år efg? :)

Ja, vi har en son på snart 2 år så har redan fullt upp med honom men hade ändå varit kul med ett syskon till Casper, som sonen heter :)

Får nog ingen hjälp eftersom, blivande, mannen är över 40 och eftersom vi redan har ett barn ihop.

Fast kanske mest gäller vid ivf och liknande?

Hade också velat vara gravid på min födelsedag men tror inte jag hinner bli det :P

Det positiva om det dröjer lite är ju att min bröllopsklänning kommer att passa i alla fall haha

Du skojar med mig va efg?????

Blev du skickad till ungdomsmottagningen när du ville ha hjälp?

Vad var det för knasboll du råkade ut för :/

• Anna Hbg

Då fyller vi nära varandra efg :)

Mannen fyller år den 15/2 och jag och Casper den 16/2 :P

Skönt att um i alla fall lyssnade på dig.

Har själv haft en del med vården att göra de senaste åren och vet hur illa det kan vara men också vilka fantastiska människor man kan träffa :)

Men vad tråkigt ticcer :(

Då hoppas vi på nästa månad istället!

Jag har fått blodiga flytningar idag och igår.

Tror att det kanske är äl men har aldrig varit med om att det blödit när jag haft det tidigare :/

• Anna Hbg

Mee:

Var en vän som genomgår ivf som hade hört att de inte hjälper folk som är över en viss ålder samt par som redan har barn ihop men hon var inte säker och än så länge har jag inte varit i behov att ta reda på det som tur är.

• Anna Hbg

Grattis till nya jobbet och karriären efg :)

Hur gick första passet?

Kan ju vara så att kroppen inte riktigt är i fas efter min ma också.

Inget jag oroar mig över, inte än i alla fall :P

Så duktig du är Mee!

Måste också komma igång med träningen igen!

Har blivit lite sisådär med det nu under helgerna och med allt som hänt men nu jäklar är det dags igen.

Var tom och köpte nya träningstights härom dagen så inga fler ursäkter :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober