Vi med BIM 13-19 oktober
Imorgon förmiddag är det dags för mitt återbesök på kk så håll tummarna för mig då :O
Hur gårdet för er andra?
Imorgon förmiddag är det dags för mitt återbesök på kk så håll tummarna för mig då :O
Hur gårdet för er andra?
Såg ett litet embryo med tickande hjärta och trodde att är i v.6+1.
Är lite försiktigt optimistisk just nu då vi såg ett hjärta i förra graviditeten som slog också men en vecka senare var bebisen död :(
Ska till bm imorgon och ska försöka tjataa till mig ett nytt vul om typ 2 veckor igen.
Här har illamåendet kommit igång på allvar. Varit sängliggande i två dagar nu trots att jag äter Lergigan.
Även om det är jobbigt att må såhär är det ändå betryggande på ett sätt för jag känner mig ju verkligen gravid.
Får ett extra vul om jag vill men ska försöka hålla mig till kub om jag inte börjar blöda igen.
Hoppas jag inte mår så här illa på min bröllopsdag bara :O
Härligt och ohärligt Anna! Imponerande om du klarar av att vänta till kub istället för ett extra vul, jag skulle ta allt jag får!
Jag har bokat in en tidigt ul privat 24 april. Känns så långt dit...
Tog ett nytt test igår som visade gravid 2-3 veckor så känns ju skönt att de blivit mer :)
Jag har börjat fundera mycket på det här med Att berätta för familjen.. När är det rimligt? Bra sätt att göra det på.. Osv osv
Håller fullständigt med efg Mee!
Bara överdriv om det är det som krävs. Förstår att du blir less på hela situationen men vi finns här om du behöver kräka av dig <3
Har fått tid flr KUB den 30/4 och vet inte riktigt hur jag ska klara mig tills dess.
Är inne i v,8 nu och det var då förra graviditeten avstannade så är lite extra nojjig nu :(
Har inte blött mer och jag och sambon har kommit överrens om att så länge allt ser bra ut ska vi hålla oss till KUB.
Vill helst inte få något eventuellt negativt besked innan vi gifter oss den 18/4 heller utan kunna njuta av dagen.
Glad påsk på er tjejer! :)
Så ambivalent jag känner mig hela tiden :/
När jag mår illa och kräks önskar jag bara att jag ska må bättre och när jag inte mår dåligt blir jag nojjig att graviditeten avstannat igen och vill bara känna grav.symtom igen :/
Vill så gärna att den lilla krabaten ska stanna kvar och må bra därinne.
efg:
Det enda man gör nör man väntar, och har, barn är att oroa sig.
Tar tyvärr aldrig slut :)
Tror verkligen onte att du behöver oroa dig för cellprovet. Bara bra att du tog ett så att de kan upptäcka någon eventuell förändring.
När det kommer till kub fick jag tiden hemskickad efter några veckor men här får man bara göra kub om man hunnit fylla 35, eller mer, när bebisen är beräknad.
Jag har börjat blöda igen... :,(
Tänkte nog avvakta tills efter bröllopet om det inte blir akut.
Blött rätt mycket så antar nästan att det är kört igen :(
Bara färskt blod också dessutom....
Om det inte slutar blöda ringer ag nog kk senast måndag och försöker få en tid.
Känns rätt meningslöst att gå på inskrivning hos bm och göra kub om det inte finns något där...
Verkar ha avtagit lite nu *peppar peppar* så kan ju alltid hoppas att det bara var en ofarlig blödning och inget mer