• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Jobbigt att de inte finns närmare. Såklart inte kul att få en diagnos men de måste ändå vara skönt att få det på papper, Liksom en förklaring eller ett kvitto på vad som är fel. Och förhoppningsvis kan det även leda till att man får ordentlig hjälp.

• efg

Mycket fin! <3

Vad är de för tatuering du har? :)

Måste varit en fantastiskt känsla där för 2,5 år sen.. Häftigt att veta att du är där snart igen. För mig blir de första gången och kommer antagligen kännas helt otroligt!

• efg

Åh lägg gärna upp bilder å sånt på förberedelserna, kläder o sånt :)

Jobbigt att de inte blev som du tänkt men bra då att de sitter på ryggen! De där blommorna var iaf jättefina!

• efg

Tråkigt vad de än är med din mamma! <3

Kläder kläder kläder.. Vecka 26 är ja i och har ännu inte gått igenom mina gamla trasor.. Känns såå tråkigt! Vill pilla med de små kläderna typ nu så ja vet om vi har massa kläder eller om de är rätt.. Tomt? Ska ju få av ytterligare några andra men de har inte blivit av ännu nu under sommaren och så. Hoppas vi får nåt snart. Annars kanske ja blir knäpp och gör nån jättebeställning i ren desperation hahaha.

Mysigt med rörelser Marika! Kanske är de Goa magen i vägen eller så har bebis helt enkelt inte sparkat på rätt ställe ;)

Väntar på din magbild nu! <3

• efg

Går också ont när ja är ute och går eller rör mig. Idag har jag vankat runt på Sandhamn men ska ligga med benen i högläge hela kvällen sen :)

Fin mage Marika! Man ser att de hänt lite på de där tre veckorna mellan bilderna! :)

Visst är de underbart med rörelser. Men inatt tog de väldigt lång tid innan ja somna för hon bankade så mycket. Först låg hon nästan hela kvällen och tryck ut hela magen så de kändes som ja skicka sprängas och sen bankade som en galning. Idag trodde ja att hon skulle va lita lugnare för de är tisdag (och hon vilar på tisdagar och onsdagar :'D ) men hon har varig rätt alert än så länge iaf!

• efg

100 dagar kvar till BF idag! Litens hjärta slog i 154slag/minut, SF måttet var lite över snittet men helt normalt och sjukskrivningen fortsätter vara på halvtid när ja går tillbaka från semestern och tills ja går på graviditetsledigheten! Magen idag:
    <3

• efg

Ja de är fantastiskt! Har ja klarat av att vänta så här länge så kan ja klara slutspurten också!!

Ja de är skönt med 50% känner att ja hade inte klarat 100% på mitt jobb..

Min mamma hade inga bristningar med varken mig eller min syster så har säkert bra gener. Men har lite gamla bristningar från tidig tonår som syns lite mer nu men de är ju iaf vita.. Smörjer även magen fast bara efter dusch. Och inte 2-3 ggr /dag som de står XD vi får se ifall ja klarar mig de sista 100 dagarna utan bristningar också ;)

• efg

Håller med er med namnen. Gillar också lite äldre namn och alla de ni nämner tycker ja är fina!

Vi bestämde egentligen namn långt innan vi började försöka skaffa barn öht men vi har inte sagt vad de är till folk ännu. Min syster och mamma vet typ :) men om vi inte skulle göra nån hel omvändning eller de skulle kännas helt fel när hon är ute så ligger det en liten Charlotta i magen :)

• efg

Åh Ellida va jättefint! Aldrig hört förut. Tycker de vore fint att heta det i kallas för Ellie? :)

Nej vi har ju inga andra namn.. Vi har faktiskt inte ens pratat om något annat... Pojknamn som tilltalsnamn var de enda Vi inte bestämt innan.. Haha. Jobbigt om de inte känns rätt sen.. Fast som sagt, bestämde det här namnet för mååånga år sen så skulle nog ångra mig om vi plötsligt tog ett annat.

• efg

Verkligen fin mage! Set ut som att den vuxit på sen senaste bilden!

Jag o magen var på metallicakonsert igår och ja kan säga såhär, de var svårt att avgöra om hon älskade musiken eller om hon var livrädd! För så fort de började spela så blev hon helt galen där inne! Försökte klä in magen lite så de skulle dämpas men vet inte om de hjälpte så mycket :p

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober