Vi med BIM 13-19 oktober
Men oj! :O
Vilken chock det måste vara Felicia
Förstår om du känner dig fullständigt förvirrad och ambivalent i dina känslor just nu.
Mådde han bra bra i magen?
Men oj! :O
Vilken chock det måste vara Felicia
Förstår om du känner dig fullständigt förvirrad och ambivalent i dina känslor just nu.
Mådde han bra bra i magen?
Var hos bm idag och allt såg bra ut.
Hon var försenad så blev tuvärr bara ett turbobesök så glömde bort att fråga vissa saker, om tul tex.
Hjärtljuden var 132 slag/minut och sf-mått på 33,5.
Bra blodtryck på 100/70
Nu hoppas jag att det blir till att avboka besöket nästa tisdag men inget jag räknar med :(
Såklart att du ska tillåta dig själv att vara ledsen. Låter som en fullkomligt normal reaktion!
Sött av er att köpa bakelser och lite nya kläder för att fira lillkillen <3
Kändes lite stressat idag. När jag kom ut på gatan efter besöket var det lite som att...vad hände egentligen...
Hade ju en annan bm förra veckan som nämnde tul:et och vet inte om det var en missuppfattning eller om min ordinarie bm tror att hon bokat in en tid till mig.
Får försöka hålla mig till nästa tisdag och fråga då.
Bebisen är fortfarande inte fixerad vilket var bra att jag fick veta i alla fall :)
Skönt att höra att allt såg bra ut hos bm idag Felicia och att den stora nyheten börjat sjunka in lite nu :)
Låter onekligen som om du verkligen ligger i startgroparna för förlossning nu.
Så spännande :D
Jag har bf nästa fredag. Fredagen den 13:e :O
Usch vad jobbigt Felicia!
Kan du inte försöka att distrahera dig själv med en bok eller gå upp och kolla en film eller nåt?
Sen tycker jag precis som Marika att du borde ta upp det med din bm.
Hur var föreläsningen igår?
Jag hade värkar inatt och regelbundna värkar under ca 1 h imorse.
Ungefär 1 minut långa och 4 min mellan dem men sen bestämde sig sonen för att få ett utbrott deluxe och var precis som om stressen fick allt att avta.
Nu under dagen har jag mest haft spänd mage, molvärk och ont i ryggen men inget mer än det.
Hoppas verkligen att det inte var ett falsklarm igen precis som förra veckan :(
Springa???
Lunka flåsandes snarare haha
Puh
Blir ju nästan anfådd bara av att sträcka mig efter min dricka när jag sitter i soffan :P
Njae, vet inte om bebisen vill ut riktigt än.
Har inga riktiga värkar utan bara massa sammandagningar och ont.
Känner mig sjukt obekväm.
Gubben hjälper mig med hämtningen från dagis idag då det tom var svårt att hämta posten :/
Försöker röra mig här hemma istället där jag kan sätta mig ner om det behövs och jag kan släppa lös Casper lite mer än bredvid trafikerade vägar :O
Lyxigt det låter Felicia :)
Blir också rätt så uppassad här hemma iof så ska inte klaga :)
Så fint babynest!
Var det svårt att göra eller du kanske syr ett till mig också bara av god vilja? Haha
Snart på väg in på fl eftersom jag knappt kännt Atchoo sen igår em så får göra en koll.
Spänner och drar i magen och har en grym oroskänsla i kroppen.
Hoppas det bara är nojjerier och inte instinkt :(
Som tur är kan min mamma ta Casper några timmar och tar med honom på Mora Träsk som jag skulle gjort.
Håll tummarna för oss tjejer så uppdaterar jag när jag vet nåt.