Vi med BIM 13-19 oktober
Åh vad tråkigt! Förstår att det är en jobbig väntan. Hoppas det går bra imorgon!
Håller tummarna för er imorgon!
Åh vad tråkigt! Förstår att det är en jobbig väntan. Hoppas det går bra imorgon!
Håller tummarna för er imorgon!
Vad skönt att allt ser bra ut och att ni äntligen har fått komma hem :)
Ja, passa på att ta igen förlorad tid med casper och njut av er familj som har blivit en medlem rikare :)
Skriv när du har tid, ork och lust :)
Hoppas ni alla har haft en bra helg! :)
Hur går det med förvärkar och dylikt Felicia? :)
Hur känns det att gått från 3 till 4 Anna? Och hur har casper reagerat och tycker om att ha fått en lillebror? :) Har ni något namn till honom än? :)
Okej, det lät inte skönt. Men det kan ju vara ligamenten som töjs ut lite extra där om typ bebisen har en favoritplats i magen. :) Tror jag hade nästan samma med Wilhelm :P
Men så länge det inte påverkar dig negativt så är det nog ingen fara :)
Åh vad skönt att sova middag! Vad bra att illamåendet har släppt!
Åh 11 dagar kvar bara?! :D Snart din tur på förlossningen! :D Hur känns det? :)
Jodå det går. Sover jätte dåligt. Hela helgen har jag somnat mellan 1-3 på natten, Wilhelm som vaknat vid 5 på morgonen och sedan ligger och drar i mitt hår från 6.30-7 på morgonen så jag vaknar. Så är konstant trött känner jag :P
Har haft en hel del sammandragningar och igår fick jag så ont i ljumskarna/bäckenbotten så jag knappt kunde gå eller köra bil.. :S
Utöver det är allt som vanligt. Har 55 dagar kvar till bf, så räknar ner med alla små delmål jag har fram till förlossningen :) Tur att det är mycket som händer de här månaderna som är kvar :P
Ingen fara Anna, förstår att det är full fart hemma. Det är säkert en stor omställning med att gå från ett barn till två barn.
För mig går det bra. Full fart i magen och med sonen. Ibland är magen jätte hög och och ibland låg. Beror väl på vart bebis placerar sig :P Så gissar på att bebis inte har fixerat sig än :P
Ibland får jag smärta i ljumskarna och bäckenet. Är väl bebis som inte har bestämt sig hur den ska göra. Fixera sig eller inte :)
Men usch Felicia! Det låter inte bra. Hoppas vilan hjälper dig och att dina värden ser bra ut imorgon!
Berätta gärna när du orkar skriva! <3
Men åh vilken söt liten pojke <3
Man längtar inte mindre efter att få se din lilla guldklimp! :)
Ja, det känns riktigt mycket. Idag har varit en sån dag. Haft ont i blygdbenet efter allt pirrande och ilande. Det är tydligen bebis som borrar ner sig lite enligt några andra jag också skriver med. Så vi får väl se vad som händer. Det kanske blir en 2015 bebis ändå :P xD
Ja det blir ju en vana som försvinner hipp happ så där bara :P
Ah plikten kallar. Gör honom nöjd ^^
Hoppas det har gått bra på mvc idag Felicia och att värdena också ser bra ut!
Förstår att det är frustrerande att inte veta vad som ska hända. Hoppas du får lite klarhet i det idag.
Åh härligt Felicia! Ja du har ju inte så många dagar kvar till bf nu va, 8 dagar? :)
Skönt att du inte har någon protein i urinet, jobbigt med det höga blodtrycket. Ja du får väl inta säng/soffhäng de sista dagarna. Ta hjälp av någon du känner om allt känns för jobbigt att utföra själv. Du behöver lugn och ro nu.
Okej, hoppas det går bra på sjukhuset idag. Håller tummarna!
Uppdatera när du orkar <3
Åh jag förstår att det är full rulle för dig! :D Mysigt på ett sätt :)
Ah, kan tänka mig att casper blir lite frustrerad. Gått från att vara ensam och få all uppmärksamhet till att behöva "slåss" om den med en liten. Men det hör väl till så att säga innan man vänjer dig att den lilla faktiskt inte försvinner utan ska vara kvar för alltid ^^
Kommer väl gå igenom samma om någon månad :P Då ska du se att det har lugnat ner sig för er :)
Åh vad jobbigt när det inte fungerar som det ska med amningen för er! Men ta det bara lugnt och stressa inte (lättare sagt än gjort, jag vet). På vårt sjukhus så kan man få hjälp med amningen om den strular. Kanske finns något sådant för er också? Isf ta hjälp av dem, kan ju kanske vara att han blir för ivrig och så sväljer han en massa luft och så istället och så blir det pannkaka bara. Amningshjälpen eller så heter det här på sjukhuset iaf. :)
Att pumpa kan ju vara en bra idé också så han får i sig det bästa :) Kan kanske vara flaskan från tilläggsamningen som gör att det strular endel kanske. Han behöver ju inte "kämpa" på samma sätt med flaska som med bröstet.
Vad har ni för typ av flaska? Anti-kolik är ju väldigt bra så dem små inte får i sig för mycket luft när de ska äta.
Har ni gett honom något namn än? :D
Här går det bra. Blir jäkligt andfådd vissa gånger (typ när jag diskar, sitter på golvet och leker med Wilhelm mm) så pass att jag måste sätta mig ner och vila. Antar att det är en kombo med att bebis trycker på, jag som spänner magen omedvetet och allt extra blod man pumpar runt.. Ska till bm imorgon och ta upp det tänkte jag. :)
Sömnen är nästentill lika med noll. Har så svårt att somna på natten då jag inte vet hur jag ska ligga utan att känna mig kvävd och bebis vaknar jämt när jag ska sova och håller på med vinna mästerskap i kampsport samtidigt som denne ska lära sig dansa tango och diverse :P
Inatt har jag sovit ca 4 timmar så är jätte trött och Wilhelm verkar vara i en övergångsfas med att sluta sova på dagarna.
Har gått in i vecka 34 idag så har gjort 33 fulla veckor :D