Ja, nu händer det allt något. :D Jag hoppas jag får sova inatt så jag orkar med sjukhuset imorgon. Gissar på att jag inte kommer få riktiga värkar än. :)
Ska ta mig en dusch och ett par alvedoner en stund innan läggning tänkte jag :)
Det är lite spännande faktiskt, var inte med om det här med Wilhelm så det är en helt nu värld liksom ^^
Idag har vi faktiskt äntligen haft mindre än -8 grader, samt att det har börjat snöa igen. Riktigt skönt faktiskt :)
Med Wilhelm så var jag ganska överbeskyddande när det gällde det där. Men tror det bottnar lite i att han hade kolik också när han var bebis.
För mig blev det också ibland att svärmor och hennes mamma tog Wilhelm ur min famn när han var ledsen så de skulle trösta honom. För mig är det att gå över gränsen alldeles för mycket!
När dina kompisar eller andra som håller i edgar när han blir ledsen får kanske lite lätt panik för de inte vet vad de ska göra, eller så är de rädd att du tror att de har gjort honom något eller bara blir stressad helt enkelt. De kan ju inte läsa hans signaler på samma sätt som du kan. :)
Du gör det du känner passar er bäst och jag tror att ingen dömmer dig för det :)