• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Låter lovande Marika och nu när det är nytt år får väl bebisen komma precis när som :P

När jag bad om undersökning ville hon inte göra det då det bara skulle leda till massa onödiga och overksamma värkar.

Här hemma är jag och Tage megaförkylda och ska snart iväg till barnakuten med honom då sjukvårdsrådgivningen tror han behöver inhalator :(

• Anna Hbg

Hemma igen och verkar "bara" vara en dunderförkylning.

Han hostade upp en massa slem när vi var på väg in och efter det blev andning något bättre.

Sög ut en massa gojs ur hans näsa med.

Har fått effektivare näsdroppar med oss hem och ska tillbaka på söndag för att kolla bla vikten eftersom han äter dåligt just nu.

Tog även ett rs-prov som vi väntar på resultatet nu.

Lille stackaren :(

• Anna Hbg

Ja, är hon ändå där och rotar kan hon väl lika gärna kolla tappen med :)

Har också en jobbig foglossning och det är verkligen inget roligt :(

Trodde det skulle vara bättre nu såhär 7 veckor efter fl :/

• Anna Hbg

Ringde för en liten stund sen och det preliminära resultat var negativt. Påvisade alltså inget rs-virus.

Får antagligen det säkra resultatet på återbesöket på söndag.

Trodde också att det skulle ge med sig tidigare men icke sa nickel.

Läst att relaxinet finns kvar i kroppen upp till 12 veckor efter fl så förhoppningsvis blir det bättre snart.

Svårt att sitta, ligga och röra mig nu för det gör så ont i framförallt blygdbenet.

Tänkte nog ta upp det med bm på återbesöket också.

Hoppas du mår bättre snart du med!

• Anna Hbg

Hade så mycket annat att tänka på under förlossningen så märkte inte av foglossningen alls faktiskt.

Sen när bäckenet öppnar sig är det en helt annan sorts smärta.

Tage mår liiiiite bättre idag.

Näsdropparna han fick på akuten har gjort underverk!

Dock fortfarande genomförkyld och rosslig med en hemsk hosta.

Har nog rätt ont i halsen också och är grymt hes.

Piper bara när han försöker skrika stackarn.

Ska tillbaks till sjukhuset imorgon för en ny koll av vikt mm eftersom han knappt äter något :(

• Anna Hbg

Tage är fortfarande jätte förkyld och rosslig I luftrören men det verkar gå åt rätt håll i alla fall.

Fick hämta Casper på förskolan i morse pga av att han bara grät och sa att han hade ont i örat så ännu en öroninflammation där :(

Blir tufft att vara själv hela dagen imorgon med två gnälliga sjuklingar.

"Mysammar" bara nu eftersom min mjölk är näst intill obefintlig men både jag och Tage tycker om amningen så gör det ändå även om det inte kommer något.

Hur är det med magen Marika?

Låter verkligen som att det är på gång snart :D

Så söt lille Edgar är Felicia! <3

Ska se om jag hittar en bild där Tage ler han med :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober