Vad härligt att lilla Tage går upp så fint trots kräksjuka hemma hos er! :)
Hoppas den har gått över nu och ni kan njuta av det sista julstöket innan jul ^^ Vet Casper om att julafton och tomten snart är här? :)
Ja, riktigt häftigt Felicia! :)
Åh vilket fint namn Felicia! :D
Härligt att lille Edgar mår bra och går upp så fint! :)
Åh vilket fint julkort! ????
Magen mår bra, var hos bm igår. Alla tester såg bra ut, något lågt järnvärde men det var inget att oroa sig för tyckte hon så länge jag mår bra och det gör jag ju ^^ SF måttet låg på 37 så magen har sjunkit lite, den har inte ökat något sedan förra gången så jag har kommit ner under den övre kurvan igen.
Wilhelm satt på britsen med mig igår när hon skulle lyssna på hjärtljuden. Vad fundersam han var på vad det var som lät och att det kom från min mage. Hur kan den låta så liksom ^^
Bebisen låg med huvudet neråt igår men var väldigt rörlig. Inte ens att man kunde rucka på huvudet utan hon kunde flytta på bebisen, så rörlig är den och jag är i vecka 38, 37+1 :P
Så ska till smvc idag och prata om förlossningen och göra upp en plan på vad som ska göras beroende på vad som händer. För jag har sagt det att jag inte vill gå igenom en likadan förlossning som med Wilhelm. Att ha värkar länge och bebis inte vet hur den ska ligga för att sedan ta ett nytt ks. För jag kommer inte "ha tid" eller hur jag ska säga att ha så pass ont som jag hade med honom denna gången också efter mitt ks. För kommer ju då ha en 2 1/2 åring + en bebis. Så vi får se hur det går idag.
Ska även få komma på en extra koll nästa vecka hos bm och se hur bebisen ligger. Känns bra att få den kollen då bebis inte är så medgörlig :P
Haha ops värsta novellen här :P hoppas ni orkar läsa den :P