• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Åh vad skönt att det "bara" är en dunder förkylning! Så jobbigt när de små blir sjuk!

Hoppas verkligen inte att rs-provet visar positivt! Håller tummarna att de inte gör det!

Usch är det så?! Trodde den gav med sig när bebis var född! Ser inte fram emot det då! :/

Hoppas verkligen att din foglossning ger med sig!

• Mee

Åh vad skönt Anna! Gör mig glad att höra! Rs-viruset är inte att leka med.

Åh! Det är precis där jag har ont! Ibland tar jag mig inte upp ur sängen och gå efter det. Aj säger jag bara! Förut kändes det typ ingenting. På en skala 1-10 låg jag på en 2a ca medan jag nu ligger på en 7a när det är som värst! Hoppas det lugnar ner sig ju längre förlossningen jag kommer!

Hur kändes det att föda med foglossning? Hade det aldrig när jag väntade sonen..

Ja det gör du rätt i! Kolla om det är något du kan göra för att åtgärda det eller om det bara är något som måste typ läka sig själv.

Tack det hoppas jag med!

• Mee

Åh! Hoppas edgar också blir frisk snart. Skönt att det "bara" är snorigt!

Okej, vad skönt att det släppte relativt snabbt för dig Felicia! Jobbigare med ischiasen!

Idag är det en bra dag med foglossningen, är nere på en 2a igen..

Ja verkligen! Är på helspänn nu! Drömmer om att vattnet går och förlossning hela tiden :D

• Mee

Hehe förstår att du kanske inte hade tid att tänka på foglossningen ^^

Ah förstår! Mycket nytt man har att se fram emot med förlossningen trots att det är ens andra barn ^^

Skönt att det är på bättringsvägen med Tage och att näsdropparna fungerar! Jobbigt dock med ont i halsen på den lilla kraken! :(

Fina barn du har Anna! :)

• Mee

Nyss kommit hem från sista mötet/träffen med barnmorskan. Alla värden såg bra ut och jag fick lite råd om hur vi ska göra om värkarna kommer eller om vattnet går då bebisen fortfarande inte ligger med huvudet neråt. ^^

Ska till sjukhuset på torsdag och ta ett extra ultraljud samt urinprov och blodtryck och så går vi vidare därifrån om vad som ska hända. :)

Lite roligt är att jag idag och från tidigt imorse har haft ont/är öm i ländryggen samt lite sammandragningar :)

Kanske är något på gång, får se hur det hela artar sig ^^

• Mee

Såg på IG, jätte tråkigt att båda pojkarna är sjuka! Hoppas de båda kurerar sig fort!

Jag är beräknad nu på söndag (10/1) verkligen inte länge kvar nu. Bebis får gärna komma imorgon om den vill det :P

Ja har lite känningar idag faktiskt. Känns jätte bra, lite i ländryggen och sammandragningar nu och då :D

Okej, ja man behöver ju inte göra den vaginala undersökningen om man inte vill :)

Näe du behöver inte stressa med tabletterna :) Bara så du vet att man kan bli gravid även om man helammar. Så det är inte ett 100% skydd :)

• Mee

Det hoppas jag med Felicia :)

Har under hela eftermiddagen haft sammandragningar, bebis som möblerar om hela tiden i magen och öm i ländryggen som sagt :)

Okej, ja jag förstår det! Så mysigt att vara gravid ^^

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober