Jag tror o kap de är extremt mycket upp till respektive bm om man får hinnsvepning och olika i olika landsting om igångsättning. Min kompis gjorde hinnsvepning privat, nån släkting som är bm. Jag tycker man borde ta mer till hänsyn om hur kvinnan faktiskt mår om de är rimligt med igångsättning eller inte. Lidande borde överväga att låta graviditeten ta den tid det tar.
Ang sex så har de varit väldigt tunt på den fronten i princip hela graviditeten av div olika anledningar, illamående, ångest över missfall, smärtor och att de känns konstigt när de är ett barn där inne. Men de har släppt lite nu så vi försöker och tycker faktiskt de går himla bra! :) lagom är bäst ;)
Ringde nyss till ultraljudsmottagningen dit min kallelse för tul skickats och frågade varför ja inte fått nån kallelse ännu och då visade det sig att den måste försvunnit i posten för jag hade tydligen en tid den 28e som ja inte fått nån kallelse till och därför missat.. Känns inte alls kul med tanke på hur jag har väntat på posten varje dag och så blir de ändå såhär.. Dock bokade hon in mig redan imorgon 8.30 så får bli en tidig morgon för min del men de får de vara värt. Som tur är så är sambon ledig då så han kan följa med!