• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

ticcer skrev 2014-10-27 16:43:28 följande:

Skriv in mig på bim listan igen... Tyvärr slutade det i missfall :( får ta nya tag igen...

Åh nej vad tråkigt! :( Beklagar!
  • Mee
    efg skrev 2014-10-27 17:31:26 följande:

Femte dagen i rad med ett svagt men tydligt streck på äl Stickan, håller tummarna för att de är starkt inom två dagar (helst imorgon) som de är beräknat för då har vi möjlighet att ha sex. Hoppas hoppas!

Härligt, hoppas det blir starkt imorgon då! :)

Jag kommer nog också ha äl närsomhelst denna vecka då strecken inte är så starka än. Kanske imorgon eller onsdag, men vi har hunnit få till det 2 eller 3 dagar i rad nu iaf. Hoppas det kanske räcker om man inte hinner nå mer i veckan. :)
  • Mee
    efg skrev 2014-10-27 18:58:57 följande:

Vi har också haft sex med jämna mellanrum, senast igår men vill ändå försöka ha sex samma precis när ja har äl då vi bara halv-matchade det förra månaden. Vill ju maxa chanserna om de går;) håller tummarna för er ändå om ni inte får möjlighet att ha sex närmre äl. Spermierna kan ju leva upp till typ fem dygn så de finns ingen anledning att inte hoppas :)

Ja, precis. Jag hoppas vi orkar med lite mer sex ikväll, är så otroligt trött efter nattjobb, förkyld son och dålig sömn. Vill som ni maximera chanserna här med :P

Ska iväg och träna nu så hoppas jag piggnar till lite av det :)
  • Mee

Idag har jag inte känt igen mig själv..

Det började igår, gick och la mig redan kvart över 8 igår kväll, en kvart efter sonen. Sov ända till halv 7 imorse! Sedan när jag väl var på jobbet hade jag huvudvärk och trots vatten, alvedon och frukost så försvann den inte och jag mådde illa, var yr och kände mig svimfärdig. Var tvungen att åka hem eller blev hemskickad av kollegerna och sambon var tvungen att hämta mig!

Sedan under dagen har jag mått illa till och från och haft huvudvärk under dagen.. :/

Det kan inte vara något heller då jag har äl idag eller imorgon om jag inte har missat det denna månaden igen.. Och BIM 11-14/11! Så otroligt konstigt!

Hoppas det går bra för er andra tjejer! :)

• Mee
    efg skrev 2014-10-29 18:26:08 följande:

Åh jag hoppas du inte håller på å blir sjuk!

Att man mår konstigt vissa dagar kan ju bero på massa saker men svårt att säga varför om du inte upplevt det tidigare och känner igen symptomen. Ja hoppas iaf att du visst missat äl och att du blitt gravid men jag är en drömmare som alltid försöker vara positiv!

Ja så är det. Men allt det här på en och samma gång har jag aldrig varit med om. Men men :)

Ja jag hoppas att jag missat och det är något som växer ^^ Inbillar mig att jag är spänd längst ner i magen :P
  • Mee
    efg skrev 2014-10-30 12:17:13 följande:

Fortfarande inget starkt streck på äl Stickan men de var starkare igår kväll och jag fick ju en rosaaktig flytning så jag hoppas verkligen att de är som ni säger, att de var äl och att ja bara missat att pricka in mina test.

Hur mår du nu Mee?

Håller tummarna att det går vägen för dig nu! :) När har du BIM? :)

Jo tack, idag mår jag bra. Somnade vid 8 igår kväll igen och vaknade 4 imorse, pigg som en lärka :P Vet inte vad det kan ha varit. :)

Dock vet jag inte hur det ligger till med äl då jag enbart fått svaga streck. Men ska väl försöka förföra sambon ikväll och hoppas på att jag inte missar äl denna månad! :)
  • Mee

Idag har jag en konstig kramp känsla kring livmodern. Vet inte vad det är men på ett sätt så känns det som det inte har tagit sig denna månad heller. Har lotionsflytningar nämligen. När jag blev gravid med sonen så var jag snustorr där nere så att säga... Men får vänta och se, har BIM 11-14. :)

• Mee
    efg skrev 2014-11-02 17:35:07 följande:

Känns som de är lite tidigt att säga redan? hoppas du har fel!

Ja kanske. Men förra gången så blev jag riktigt torr på än gång när äl var slut och så är det inte nu. Därför jag får för mig att det inte har tagit sig. Men som sagt får vänta och se :)
  • Mee
    Krishna skrev 2014-11-02 20:47:18 följande:

Vi gjorde ett spermatest nu och jag avläser det som positivt. Sambon är helt förstörd och ser inget streck. Ser ni det? Skulle ni säga negativt eller positivt?

Jag ser ett svagt streck. Frågade även sambon (hoppas det inte gjorde något) om han såg något och han såg också ett svagt streck.
  • Mee
    Mee skrev 2014-11-02 21:05:05 följande:

Jag ser ett svagt streck. Frågade även sambon (hoppas det inte gjorde något) om han såg något och han såg också ett svagt streck.

Jag läste av det som ett graviditetstest, kontrollstreck och "positivstreck". Men har ingen aning om hur man läser av det!
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober