Vi med BIM 13-19 oktober
Skriv in mig på bim listan igen... Tyvärr slutade det i missfall :( får ta nya tag igen...
Skriv in mig på bim listan igen... Tyvärr slutade det i missfall :( får ta nya tag igen...
Femte dagen i rad med ett svagt men tydligt streck på äl Stickan, håller tummarna för att de är starkt inom två dagar (helst imorgon) som de är beräknat för då har vi möjlighet att ha sex. Hoppas hoppas!
Vi har också haft sex med jämna mellanrum, senast igår men vill ändå försöka ha sex samma precis när ja har äl då vi bara halv-matchade det förra månaden. Vill ju maxa chanserna om de går;) håller tummarna för er ändå om ni inte får möjlighet att ha sex närmre äl. Spermierna kan ju leva upp till typ fem dygn så de finns ingen anledning att inte hoppas :)
Idag har jag inte känt igen mig själv..
Det började igår, gick och la mig redan kvart över 8 igår kväll, en kvart efter sonen. Sov ända till halv 7 imorse! Sedan när jag väl var på jobbet hade jag huvudvärk och trots vatten, alvedon och frukost så försvann den inte och jag mådde illa, var yr och kände mig svimfärdig. Var tvungen att åka hem eller blev hemskickad av kollegerna och sambon var tvungen att hämta mig!
Sedan under dagen har jag mått illa till och från och haft huvudvärk under dagen.. :/
Det kan inte vara något heller då jag har äl idag eller imorgon om jag inte har missat det denna månaden igen.. Och BIM 11-14/11! Så otroligt konstigt!
Hoppas det går bra för er andra tjejer! :)
Åh jag hoppas du inte håller på å blir sjuk!
Att man mår konstigt vissa dagar kan ju bero på massa saker men svårt att säga varför om du inte upplevt det tidigare och känner igen symptomen. Ja hoppas iaf att du visst missat äl och att du blitt gravid men jag är en drömmare som alltid försöker vara positiv!
Fortfarande inget starkt streck på äl Stickan men de var starkare igår kväll och jag fick ju en rosaaktig flytning så jag hoppas verkligen att de är som ni säger, att de var äl och att ja bara missat att pricka in mina test.
Hur mår du nu Mee?
Idag har jag en konstig kramp känsla kring livmodern. Vet inte vad det är men på ett sätt så känns det som det inte har tagit sig denna månad heller. Har lotionsflytningar nämligen. När jag blev gravid med sonen så var jag snustorr där nere så att säga... Men får vänta och se, har BIM 11-14. :)
Känns som de är lite tidigt att säga redan? hoppas du har fel!
Vi gjorde ett spermatest nu och jag avläser det som positivt. Sambon är helt förstörd och ser inget streck. Ser ni det? Skulle ni säga negativt eller positivt?
Jag ser ett svagt streck. Frågade även sambon (hoppas det inte gjorde något) om han såg något och han såg också ett svagt streck.