Vi med BIM 13-19 oktober
Tack för att ni svarar!
Enligt bruksanvisningen står det bara att om testet är blankt (förutom kontrollstrecket) är det negativt. Det står inget hur svagt eller starkt strecket bör vara för att vara positivt.
Tack för att ni svarar!
Enligt bruksanvisningen står det bara att om testet är blankt (förutom kontrollstrecket) är det negativt. Det står inget hur svagt eller starkt strecket bör vara för att vara positivt.
Läste bruksanvisningen noga nu och det spelar ingen roll hur svagt eller starkt teststrecket är, finns det ett streck så är det positivt. Men sambon är inte övertygad fast han själv har läst texten. Han har hela tiden påstått att det är hans "fel" varför vi aldrig blir gravida och nu när han inte fick skitstarkt på strecket så vill han inte inse att det ändå är positivt. Det syntes bättre i verkligheten dessutom än vad bilden visar. Men jag beställde ett nytt test för att motbevisa han!!
Men de bör heller inte vara för många dagar mellan utlösningarna för då kan spermierna typ "bli gamla" så jag tror 3 dagar är ett bra antal dagar :)
Hade ju en konsig kramp känning kring livmodern igår, den höll i sig hela natten och imorse när jag kom hem från jobbet så tror jag mig veta vad det var! :) Det verkar som att min kropp har "återställt" sig och att jag hade äl igår :P Inget allvarligare ^^ Kollade med äl-appen med vanliga 28-dagars cykel och då visade det att jag har äl nu :D
Så imorse när vi lämnat sonen på dagis så förförde jag sambon och det var det bästa sexet på länge ;D
Sedan somnade jag på en gång ^^
Hoppas att det tar sig denna månad! :)
Härligt!! :D Hoppas det tas sig för er!!
Åh vad härligt Mee! Hoppas de tog sig då när de var så bra
Själv vill jag bara att dagarna ska gå fortare och att ingen mens ska dyka upp.. Misstänker varken de ena eller andra nu då hoppas bara på plus!
Hur går det här då? Några symptom Krishna? Äl var senare för dig Mee? Ni andra har ni prickat ÄL än?
Själv har jag ju Bim 4-8 (de spann som varit de senaste månaderna) och än så länge inge. Mens. Håll tummarna för mig!
Sysselsätta sig med roliga saker som gör att man inte hinner tänka :) kanske göra något tråkigt som köra en storrensning hemma eller liknande :)
Jag förstår vad du menar. Tänker likadana tankar. Det är svårt att komma ifrån..
Här går det väl bra, får för mig en del symptom men vet inte om de är önsketänkande eller inte.
Men får ta en dag i taget och räkna ner dagarna, tänkte testa efter nästa helg om inte mensen har kommit än. :)
Låter bra, håller tummarna för dig efg! :)
Efg: Du kanske har fått ett senare BIM denna månad och inte fått upp hcg-hormonet riktigt än iom längre lutealfas :)
Själv har jag en vecka kvar till jag ska testa. Men något säger mig att mensen kommer i helgen..