• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Ja jag får göra det :) Blev inkallad 3 nätter till på jobbet och jag som såg fram emot att sova med sambon inatt :O så får se när jag kan testa nästa gång :)

• Mee

Hehe jo jag vet :) Men bäst är det på morgonurin oavsett när man fått sova ^^ så blir nog ett test imorgon när jag vaknat eller på onsdag :) beroende på om mensen har dykt upp eller inte :)

• Mee

Mensen kom igår på BIM+2 för mig :/ Så nya tag nästa månad!

• Mee
    ticcer skrev 2014-11-19 20:26:41 följande:

Usch så tråkigt att mensen kom, man hinner ju verkligen hoppas på 2 dagar:( hoppas nästa månad är er månad :)

Ja man hinner ju verkligen tänka mycket! Man hade nästan börjat planera framtiden med 2 barn, ska man köpa syskonvagn etc etc.. :O

Ja det hoppas jag med! Tur att man är ledig både jag och sambon kring äl denna gång :)

Hur går det för dig då ticcer? :) Vet du när du har äl nu efter mf?
  • Mee
    tjugofemton skrev 2014-11-19 20:33:03 följande:

Detta fick jag idag, på BIM+1.. Men 5 minuter efter den avgivna tiden... ?!

Hmm det ju ut som ett plus. Testa igen imorgon och se om du får ett streck under den angivna tiden :)
  • Mee
    tjugofemton skrev 2014-11-20 06:23:28 följande:
    Visst är detta ett plus?!

Grattis! :)
  • Mee
    ticcer skrev 2014-11-20 07:37:28 följande:
    Tur ni båda är lediga kring äl ;) nää ingen aning, köpt hem ältest som jag ska börja med snart hade jag tänkt :)

Hehe japp ;)

Okej! Ja det är nästan bäst att göra så :)

Den här gången har jag köpt hem pålitliga ältest samt lite annat som jag använde när jag blev gravid med sonen :) Så jag hoppas verkligen det tar sig denna gång! :)
  • Mee
    efg skrev 2014-11-24 08:39:59 följande:
    Mee och ticcer hur går det?

Här går det väl bra. Väntar
  • Mee
    Mee skrev 2014-11-24 17:23:18 följande:
    Här går det väl bra. Väntar

Suck! Hatar mobilsidan när hakar upp sig -.-

Men men. Jag väntar på äl som ska, enligt app, ske i början av nästa vecka. Så ska börja testa med äl test till helgen :)

Hur går det själv efg? :)
  • Mee

Hmm konstigt! :O Har du testat med graviditetstest igen? Dum fråga kanske?! :P

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober