• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Åh vad sämst! Märkte alldeles nyss när jag var på toaletten samt känner att jag har ägglossning nu, typ 5 dagar för tidigt enligt app. Och sambon är på jobbet nu och jag jobbar natt så hinner verkligen inte få till det denna gång vad det verkar som.. :(

Tror ni att om vi har sex imorgon när vi båda är hemma att det kanske hinner ta sig ändå? För övrigt hade vi sex i förrgår också.. Vill så gärna bli gravid denna månad!!!

• Mee

Ja, jag hoppas verkligen på det! :O Första gången på länge som jag verkligen känner av ägglossning! Så hoppas verkligen att det tar sig denna gång :)

Vi ska försöka få till det ikväll, lite svårt egentligen då min bror bor hos oss nu. Men vi ska ner till källaren och "leta" julkartongerna :P hehe får se hur det går :D så vi hinner förhoppningsvis få till det ikväll om vi inte blir avbruten innan jag ska iväg till jobbet :)

• Mee
    Mee skrev 2014-11-27 20:00:52 följande:

Ja, jag hoppas verkligen på det! :O Första gången på länge som jag verkligen känner av ägglossning! Så hoppas verkligen att det tar sig denna gång :)

Vi ska försöka få till det ikväll, lite svårt egentligen då min bror bor hos oss nu. Men vi ska ner till källaren och "leta" julkartongerna :P hehe får se hur det går :D så vi hinner förhoppningsvis få till det ikväll om vi inte blir avbruten innan jag ska iväg till jobbet :)

Åh, mobilen skickade innan jag var klar -.-

Jaså, kanske därför du inte har plussat än efg! :) håller tummarna för att du förmodligen har äl nu :)

Du kanske ska kolla upp ändå (även om du har äl nu) varför det är som det är, varför kroppen reagerar och gör som den gör. :)
  • Mee
    efg skrev 2014-12-04 18:42:14 följande:

Ville bara meddela att jag idag varit hos gyn, hon var helt underbar! Jag har som jag misstänkte Pco och fick direkt både mensframkallande och äl producerande läkemedel utan Att behöva vänta ett år. Fick se tydligt att ja har massor av älblåsor på äggstockarna och hon trodde att jag troligtvis inte haft äl alls, iaf inte sen pillerstopp. Men nu kan bebisverkstaden börja på riktigt! Stor lycka!

Hur går det för er??

Åh, har tänkt skiva under dagen men har totalt glömt bort! :O

Vad skönt att äntligen få veta! :) Vad bra att hon var snäll och trevlig! Lycka till och hoppas det går lättare :)

Här väntar jag på BIM, det ska väl ske kring 17e och jag hoppas verkligen mensen håller sig borta denna gång! Blir en rolig överraskning till min sambo på vår årsdag den 21/12 :)
  • Mee

Hur går det för alla här? :)

Själv har jag BIM om ca 11 dagar. Idag har jag väldigt ont kring min högra äggledare... Känns som typ mensvärk men det kan det väl inte vara så långt innan BIM? :O

Ja man blir då aldrig riktigt klok på kroppen! Får väl vänta och se vad det blir av denna månad ^^

• Mee

Har BIM om ca 6 dagar, haft molvärk till och från sedan äl och idag molvärk som strålat ner i benen sedan jag klev upp idag.

Får vänta och se hur det blir! Hoppas på ett stort och fint plus men hoppas inte för mycket så jag blir besviken om det inte skulle bli ett plus.

Håller tummarna för er att ni får äl snart! :)

• Mee
    ticcer skrev 2014-12-12 10:18:18 följande:

Hoppas det är tecken på att du är gravid :D Håller tummarna :)

Tack det gör jag med :)

Har fortfarande molvärk. Men vet inte om det är mensvärk.. Har aldrig haft det så vet inte hur det känns riktigt. Men hoppas på att det är ett tecken på att det är något som växer ^^
  • Mee

Hej tjejer hoppas det är bra med er! :)

Själv sitter jag och är trött på jobbet, gör sista natten av 7 nu! :P

Hörrni, har ni nå tips/idéer på vad det kan vara som jag går igen nu...? Jag har haft mensvärk känningar i ca 9 dagar mer eller mindre nu. Jag har BIM på onsdag... Grejen är den också att jag brukar aldrig ha mensvärk. Kanske 1 gång var 3e år om ens det... Kan man ha mensvärk så länge och tidigt innan mens? Som jag har fattat det så har man värken medan man har mens eller är det inte så? Någon av er som kan lite om det här? :P

• Mee
    ticcer skrev 2014-12-17 10:31:38 följande:

Nyfiken på hur det går eftersom det är Onsdag idag och du har BIM:) Kommit någob mens än? :)

Tyvärr kom mensen igår.. :( Det var bara mensvärk i 10 dagar inget annat :(

Nu börjar man nästan tappa hoppet här. Förra gången tog det sig på 3e försöket nu var det försök 6.. 7e gången gillt när jag har äl dagarna innan nyår innan app...?!
  • Mee

Åh tack detsamma ticcer! :)

Här har det varit lugnt hela nyår då jag har fått äran att jobba natt hela nyårshelgen ^^

Har även missat äl då jag har varit dunderförkyld och vi knappt har varit hemma. Så satsar på ett plus i februari istället ^^

Hur går det för dig ticcer och er andra så klart! ^^ :)

Gott nytt år! :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober