Inlägg från: valentinaaaa |Visa alla inlägg
  • valentinaaaa

Fler unga som försöker skaffa barn?

Får jag vara med här? =) är en tjej på 19 år och är gift med väldens underbaraste man, vi har försökt bli gravida se maj men ingenting händer än, har börjat med ägglossningstester, visade sig att jag ägglossar inom 48 tim! Längtan efter en liten är oerhört stooor! !=)

• valentinaaaa

Får jag vara med här? =) är en tjej på 19 år och är gift med väldens underbaraste man, vi har försökt bli gravida se maj men ingenting händer än, har börjat med ägglossningstester, visade sig att jag ägglossar inom 48 tim! Längtan efter en liten är oerhört stooor! !=)

• valentinaaaa
    Zam96 skrev 2014-10-31 21:41:19 följande:
    Hej, klart du får vara med! Åh, hoppas någon vill "flytta in" snart då :)
    Hoppas jag också! denna längtan börjar bli jobbig kan jag säga, hur många månader försöker ni? =) 
  • valentinaaaa
    Zam96 skrev 2014-11-01 12:43:37 följande:

Vi har varit utan preventivmedel sedan sonen föddes men började försöka mer aktivt förra månaden så vi är inne på andra försöket nu, ska ha mens inom en vecka men vi får se hur det blir :)

Håller tummarna!! =)
  • valentinaaaa
    Smultronsmulan skrev 2014-11-05 20:11:59 följande:

Illamåendet håller i sig för mig! Och mensen dyker inte upp! :) Men ändå vill inte testen visa positivt :( Vad är detta.... Idag är det Bim +14 för mig och har aldrig hoppat över mensen innan. Börjar bli orolig!

Så var det för mig också var på bim +12 och ingen mens kom, men sen mös jag och mannen och mensen kom dagen efter, men håller tummarna om att allt blir bra och ingen mens dyker upp!
  • valentinaaaa

4 dagar kvar till beräknad mens, känner ingenting för tillfället förutom lite ömma bröstvårtor, tror vi prickade in äl rätt så bra denna månad, snart sååå längtar tills de fluttag in en liten hos mig, annars har jag nyss gått reda på att en släkting väntar barn och känner mig väldigt nedstämd,självklart att jag e glad för hennes skull men kan inte låta bli och bli lite ledsen. 8 månaden vi försöker!!

• valentinaaaa
    Elliest skrev 2014-12-06 17:24:05 följande:

Det gäller att ha tålamod jag och min sambo har försökt i 9 mån 

Vet också hur det känns, vi har försökt i 10 mån :/
  • valentinaaaa
    lilltess skrev 2014-12-07 14:56:51 följande:

Och vi har försökt i snart 2 år :(

Håller tummarna för att det blir vår tur snart..!
  • valentinaaaa
    lilltess skrev 2014-12-07 14:56:51 följande:

Och vi har försökt i snart 2 år :(

Håller tummarna för att det blir vår tur snart..!
Svar på tråden Fler unga som försöker skaffa barn?