Inlägg från: lilltess |Visa alla inlägg
  • lilltess

Fler unga som försöker skaffa barn?

Är 23 år ung och har försökt fått smått ca 2 år nu.. Bim+2 imorgon, men kan gå allt mellan +3 till +14 utan att plussa. Sedan kommer tant röd med buller och bång! Så vågar inte testa än då jag är rädd att bli besviken ännu en gång..

Varning för äckel: Har däremot haft väldigt rikliga flyningar sedan efter äl, brukar vanligtvis ha en torr period då. Men den här gången har det känts som att jag fått mens 4 ggr om dagen, så fort jag reser mig upp och går så måste jag på toa. Mått lite illa ibland men kan bero på mycket, som att jag missat frukost eller så.

Hoppas dock att det beror på att det gror ett litet frö där inne! :)

• lilltess
    Smultronsmulan skrev 2014-11-04 00:07:55 följande:

Ääh, inte så äckligt de är så kroppen funkar ;) Och om det kan tyda på ett litet liv så är ju alla symptom bra på sitt sätt, haha! :D Jag har inte riktigt hängt med på det där med Bim + eller - skulle du vilja förklara lite lätt så jag hänger med? :)

Jag hade min senaste mens den 21:a september och har fortfarande inte fått mens, och idag är det den 4:e! Ååh vad jag hoppas! :)

Självklart! :) Bim är ju dagen då man väntar sin mens. Så tex betyder Bim+4 att mensen är 4 dagar sen. Medans bim-4 betyder att det är 4 dagar kvar till förvändad mens :)

Nämen, så lång tid! Har du lång cykel? Har du testat något än? När hade/har du bim?
  • lilltess
    Mrs LW skrev 2014-11-04 00:22:15 följande:

Välkommen alla nya.

Tack! :) Kul att hitta en tråd som är aktiv. Min tråd dog ut lite då alla så småningom fick sitt plus, vilket iof var himla kul att se! :)
  • lilltess
    Smultronsmulan skrev 2014-11-04 00:37:36 följande:

Tack! Nu är jag med! ;) Min cykel kanske är på 32 dagar ungefär kanske, vilket skulle innebära att Bim skulle varit 23:e oktober. Så då är jag på Bim +12? Haha :) Ja jag har gjort två test. Ett precis när mensen skulle kommit och ett för cirka 5 dagar sedan. Båda var negativa! Borde jag ta mitt clearblue imorgon bitti tro? :)

Ja det borde stämma! :) Jag skulle testat en gång till för säkerhets skull, eller för att jag inte skulle kunna hålla mig :p Annars kan det vara så att mensen bara "hoppat över" denna månad. Hände mig för ca 4 månader sedan, blev väldigt paff då det aldrig hänt förut, men enligt gyn kan det bli så ibland.
  • lilltess
    Smultronsmulan skrev 2014-11-05 20:11:59 följande:

Illamåendet håller i sig för mig! Och mensen dyker inte upp! :) Men ändå vill inte testen visa positivt :( Vad är detta.... Idag är det Bim +14 för mig och har aldrig hoppat över mensen innan. Börjar bli orolig!

Men vad trist :( blev lika förvirrad då min mens hoppade en månad.. Svårt att veta när man ska vänta nästa äl osv. Hoppas att den dyker upp snart, eller helst att du får ett plus innan dess! :)

Är själv på bim+4 idag. Inte ovanligt att jag går några dagar över bim, så funderar på om jag fått längre cykel. Men hoppas att den hoppar helt och att jag får ett plus istället. Känner mig grymt trött och har börjar överväga att "försova" mig för att få sova mera :p vill inte tro att det beror på att snön kommit och kroppen vill gå i ide ;) De vattniga flytningarna fortsätter också som de gjort sedan äl.

Väntar bara på att mensen ska komma och göra mig besviken ännu en gång..
  • lilltess

Tant röd kom igår, bim+7. Glad att jag inte hann testa innan, då hade besvikelsen varit dubbel. Bara att fortsätta framåt!

• lilltess

Någon som vet hur det är med de vanliga stickorna? Visar de bara trovärdigt resultat från och med beräknad bim eller går det att testa 2 dagar innan och ändå få ett svar man kan lita på?

• lilltess

Och vi har försökt i snart 2 år :(

Svar på tråden Fler unga som försöker skaffa barn?