-
Hoppas!alexandra94 skrev 2014-10-30 11:36:35 följande:Åh hoppas! Då avvaktar jag till imorgon och tar ett clearblue istället. Detta är fjärde försöket för oss så hoppas verkligen! Tappade hoppet ett tag men testen säger ju annat, så nu får vi hålla tummarna! :D
-
Ingen mens här nu är den en vecka sen... har bara kännt lite hugg under dagen men inget annat.Mrs LW skrev 2014-10-30 10:42:25 följande:Här går det segt. Enligt gamla cykler ska jag ha ÄL om 4 dagar, men jag misstänker att jag har ÄL idag. Haft ÄL-flytningar i 2 dagar nu så är väldigt tveksam på ett det är 4 dagar kvar. Tyvärr så har det inte blivit så mycket sexande pga att jag är sjuk och sonen har varit gnällig på kvällarna/nätterna.. :-/
Hur går det för dig? Något alls på g? -
Nej det har jag inte men tänkte att om inte mensen kommer inom några dagar så tar jag ett gravtest är det neg och mensen inte har kommit så ringer jag gynMrs LW skrev 2014-10-30 16:09:26 följande:Hmm.. Jag kan ha missat det så ursäkta om du redan svarat på frågan, men har du ringt gyn? De kanske kan hjälpa dig?
-
Haha tack! jag med!Mrs LW skrev 2014-10-30 18:54:33 följande:Låter smart. Håller tummarna att mensen håller sig borta pga att någon växer..
-
Hur har det gått för dig?alexandra94 skrev 2014-10-31 07:54:30 följande:
Jätte konstigt tjejer men jag fortsätter få svaga sträck på stickorna och har till och med provat olika märken, MEN så tog jag ett clearblue digital imorse och det var negativit
-
Åh nej... Jag beklagar verkligen.alexandra94 skrev 2014-11-03 11:34:43 följande:
Jag vet inte vad jag ska skriva..
Jag var gravid, i v 5. Men vi hann inte ens fira innan allt slutade i ett smärtsamt missfall. Blöder väldigt mycket just nu, så vi får väl se när vi kan börja försöka igen.
-
Min mens är också jätte sen. Har inte testat mig på över en vecka men mensen har inte kommit än. Vågar dock inte testa då jag inte vill ha ett till neg .Smultronsmulan skrev 2014-11-03 20:40:53 följande:
Jag och sambon har varit ett par i snart 6 år och har bestämt oss för att vi vill bli med smått! :) Jag är 21 år och han är 23! Det snurrar väldigt mycket tankar i huvudet trots att jag är säker på att jag vill ha barn! Skulle jag bli en bra mamma? Kommer jag veta hur allt funkar? Hur är en förlossning egentligen? Hur kommer sambon vara som Pappa?... osv! Nu är min mens 10-12 dagar sen! Jag kan inte sluta hoppas på ett plus trots att jag gjort två negativa test :/ Någon som känner igen sig som vill dela med sig av sina tankar? :) Vore skönt att ha någon att prata med :D
-
Den har nästan alltid varit i tid visst det har ju hänt att den har kommit en dag sent men det är sällan.Smultronsmulan skrev 2014-11-03 23:24:55 följande:Jag förstår dig helt och hållet! Jag tog mitt senaste test för 5 dagar sedan nu och vill inte heller få ett till negativt! Men jag har ett liggandes i toalettskåpet som lockar väldigt mycket att använda! :D Jag håller tummarna för oss!! :)
Om man får fråga, har din mens varit så pass sen tidigare någon gång? Min har nämligen aldrig varit så sen innan. Och jag har inte haft någon mensvärk. Däremot hugger det lite ibland! Vad kan det vara? -
Jag får också sånna hugg och ibland känns det som det ilar till. Och en till sak jag märkt är att jag har fått massor av synliga blodådror på ben,brösten och armarna även mina (ursäkta infon) bröstvårtor har blivit mörkare. Vet ej om det är något ja inbillar mig eller om det faktiskt kan vara något...Smultronsmulan skrev 2014-11-03 23:24:55 följande:Jag förstår dig helt och hållet! Jag tog mitt senaste test för 5 dagar sedan nu och vill inte heller få ett till negativt! Men jag har ett liggandes i toalettskåpet som lockar väldigt mycket att använda! :D Jag håller tummarna för oss!! :)
Om man får fråga, har din mens varit så pass sen tidigare någon gång? Min har nämligen aldrig varit så sen innan. Och jag har inte haft någon mensvärk. Däremot hugger det lite ibland! Vad kan det vara? -
Då har vi BiM samtidigt :) jag testade mig för en vecka sedan visade neg tyvärr och har ej vågat igen :(Smultronsmulan skrev 2014-11-04 00:37:36 följande:Tack! Nu är jag med! ;) Min cykel kanske är på 32 dagar ungefär kanske, vilket skulle innebära att Bim skulle varit 23:e oktober. Så då är jag på Bim +12? Haha :) Ja jag har gjort två test. Ett precis när mensen skulle kommit och ett för cirka 5 dagar sedan. Båda var negativa! Borde jag ta mitt clearblue imorgon bitti tro? :)