Fler unga som försöker skaffa barn?
Vad räknas föresten som morgon urin? ;)
Det är bekräftat. Jag är gravid! :D
Jag är så förvirrad, jag har ingen aning om när jag hade ÄL men går man efter mina appar skulle jag haft mens någon gång mellan 1 och 4 november. Dock ingenting än och negativt test igår, hade tänkt att testa ikväll igen. Med sonen hade jag som mest hormoner på kvällarna.
Jag hade ju bruna flytningar som bara visade sig på pappret, de försvann ju efter två eller tre dagar och jag vet inte om det var äl-blödning, mellanblödning eller nidblödning eller något annat skumt? Det var ju 7 dagar sedan nu och på just den dagen sjönk min temperatur mycket för att gå upp igen dagen efter, men det borde väl visat något på gravtest redan nu om det blivit något?
Elliest, jag är så nyfiken på hur det verkligen ligger till hos dig! Hoppas att snart få läsa att du plussat ;)
Jag är likadan när det gäller trött saken.
Först kan jag ej somna och ligger i sängen vaken i ca 2 timmar. Imorse vakna jag när sambon stack till jobbet. Sen kom han hem på lunch halv 12, tydligen gav jag han en kyss och allt, minns inget, vakna kvarti 12 enligt mig kolla klockan och somna om tills halv 1 igen då sambon kom och prata med mig. Jag är jätte trött fortfarande hahaha.
Har under dagen fått som mensvärk fast det gör inte lika ont som det brukar :/ mensen kommer säkert imorgon :(
Behövde visst inte vänta till imorgon var på toa nyss så var det blod på pappret... Nu antar jag att det bara är vänta på ägglossning :(
Hej alla! Hur mår ni? Och hur går det? Har inte varit inne på ett tag. Är det någon som kan förklara för mig hur man egentligen räknar ut hur lång menscykeln är.