Fler unga som försöker skaffa barn?
Hej till er nya och välkomna!
Grattis till alla plus!!
Hej till er nya och välkomna!
Grattis till alla plus!!
Jag har nog äl idag om tempen stämmer, jag fick positivt äl-test för flera dagar sedan men temperaturen gick aldrig upp så jag antar att ägget inte lossnade då, dagen efter det positiva var väldigt svagt. Igår var det starkt igen. Jag håller tummarna för att jag kan ge mannen den bästa julklappen i år (ett positivt gravtest)!!
Min senaste cykel var 53 dagar lång. Jag hade positiva äl-test vid flera tillfällen men 9 dagar i sträck vid ett av dessa tillfällena. Det kändes förjävligt, och ännu värre när mensen kom (det gjorde så ont!). Jag hade ingen ägglossning den cykeln, möjligen om jag kanske fick det efter de där nio dagarna, jag slutade tempa för hoppet rann ifrån mig totalt.
Nu är ett nytt försök och jag har faktiskt fått hjälp så förhoppningsvis blir cykeln bättre denna gången och jag får förhoppningsvis ägglossning!
Håller tummarna för er andra också! :)
Ni som är/har varit gravida har ni mått illa på kvällarna? Alltid när jag ska gå och lägga mig så mår jag illa?!
Hur går det för er? :) Väntar än på ägglossning, ni som tempar och kanske använder samma app förstår säkert denna bild! Jag kan även rekommendera den appen, Kindara.
Det blir en liten september bebis här hemma.
Här är det bra ingen mens än (peppar peppar) blev inget test i helgen lite ont om pengar och grav test är så sjuuukt dyrt :( men på torsdag ska vi till en ungdomsmottagning och testa och snacka med en barnmorska. Men har även börjat känna i typ ljumskarna som en träningsvärk har läst om några som haft så men även att det kan vara en graviditet utanför livmodern!? Längtar något så sjukt till på torsdag! Håll tummarna för mig nu tjejer! :D
Jag plussade i torsdags! Det blir en oktober bebis om allt går som det ska
One-step "sensitive" testerna är riktigt kassa, jag fick tydligare på clear blue som inte är lika känsliga som de testerna ska vara.
:)
Någon kvar här inne? hur har det gått för alla?
Varför försöka skaffa barn när man har en på åtta månader? Du är medveten om att det tar två år för kroppen att läka helt efter förra grav plus förlossning va? Jag skulle vänta.