Inlägg från: Elliest |Visa alla inlägg
  • Elliest

Fler unga som försöker skaffa barn?

Mrs LW skrev 2014-11-18 15:23:20 följande:
    Hej! Fortfarande gravid (antar jag), inga blödningar iaf. Molande värk i livmodern och konstant illamående, kräks flera gånger om dagen och har problem med avföringen också.. smile4.gif Ska träffa läkare imorgon..
    Igår fick jag veta att min älskade farfar dött.. Bara 56 år gammal.. Vi var väldigt nära så det är riktigt tungt för mig just nu och allt tillsammans gör att jag inte känner mig glad för någonting alls längre.. Skulle kanske behöva komma ut och prata med någon, men det är inte så jäkla lätt när man är sänliggandes pga illamåendet..

Menscykeln är dagarna mellan mensens första dag till början av nästa mens. Vanligtvis runt 28 dagar. Du får räkna helt enkelt och kolla vad standarden varit för dig själv de senaste månaderna.
    Åh nej vad jobbigt beklagar även sorgen :( hoppas det blir bättre snart då :) tack för förklaringen tror att jag kan klura ut den nu :)
  • Elliest

Väntar på mensen idag eller imorgon ska den komma men hoppas den håller sig borta... Har inte känt av några symtom förutom en trötthet utan dess like somnar kl 8 varje kväll utan problem. Men men den som väntar på något gott Flört

• Elliest
    dividdjaente skrev 2014-12-06 14:14:17 följande:

Hej jag är en tjej på 19 år som försöker skaffa barn med min sambo på 20. Försökt i 4 månader nu efter att jag tog ut min spiral den första september men ännu inget plus :/

Det gäller att ha tålamod jag och min sambo har försökt i 9 mån Obestämd
  • Elliest

Hur har det gått för alla här inne? Just nu ör min mens 7 dagar sen och har som att det spänner i livmodern typ?

• Elliest
    alexandra94 skrev 2015-01-13 07:23:21 följande:

Oj här var det länge sedan jag skrev!

Förra gången jag skrev hade jag fått i väldigt tidig missfall men nu är jag gravid igen! Nu har jag kommit så långt som till vecka 6 Skrattande

Åhh! Grattis! Hoppas att jag plussar nu också nu när mensen är en vecka sen men vågar inte riktigt! :)
  • Elliest

Ni som är/har varit gravida har ni mått illa på kvällarna? Alltid när jag ska gå och lägga mig så mår jag illa?!

• Elliest
    Zam96 skrev 2015-01-16 00:26:22 följande:
    Jag hade kvällsillamående under graviditeten med sonen. Jag mådde alltid sämst på kvällen, spydde från vecka 8 till vecka 22. Har du tagit ett grav-test än? :)
    Hihi nää ska vänta till helgen då sambon också är hemma så vi kan göra det tillsammans:) men jag vill inte veta på ett sätt för jag mår så bra kust nu. Det kansle låter konstigt men jag gillar att inte veta riktigt :p
  • Elliest

Här är det bra ingen mens än (peppar peppar) blev inget test i helgen lite ont om pengar och grav test är så sjuuukt dyrt :( men på torsdag ska vi till en ungdomsmottagning och testa och snacka med en barnmorska. Men har även börjat känna i typ ljumskarna som en träningsvärk har läst om några som haft så men även att det kan vara en graviditet utanför livmodern!? Längtar något så sjukt till på torsdag! Håll tummarna för mig nu tjejer! :D

Svar på tråden Fler unga som försöker skaffa barn?