Fler unga som försöker skaffa barn?
Godmorgon tjejer!
Jag kunde inte vänta till fredag och jag tror att jag plussade imorse!!
Godmorgon tjejer!
Jag kunde inte vänta till fredag och jag tror att jag plussade imorse!!
Hej alla! Hur mår ni? Och hur går det? Har inte varit inne på ett tag. Är det någon som kan förklara för mig hur man egentligen räknar ut hur lång menscykeln är.
Oj här var det länge sedan jag skrev!
Förra gången jag skrev hade jag fått i väldigt tidig missfall men nu är jag gravid igen! Nu har jag kommit så långt som till vecka 6
Tack så mycket!
Jag är beräknad den 15e september (blev gravid på julafton ) Så väldigt tidigt ännu men det känns väldigt bra!
Hur går det för dig? :)
Ni som är/har varit gravida har ni mått illa på kvällarna? Alltid när jag ska gå och lägga mig så mår jag illa?!
Någon kvar här inne? hur har det gått för alla?
Varför försöka skaffa barn när man har en på åtta månader? Du är medveten om att det tar två år för kroppen att läka helt efter förra grav plus förlossning va? Jag skulle vänta.
Åhh vad undetbart! Jag hade uppehåll på min mens i över 4 månader så då tappade jag allt sug/glädjen i det hela så vi tog en lite paus. Men efter jag hade gått klart på mina hormoner jag fick för att få igång mensen så började vi aldrig igen, sex hade bara blivit tråkigt och jag fick bara ångest för att det aldrig tog sig. Men nu har vi nästan hoppat upp i sadeln igen men nu blir det så blir det, Jag har inge stress
Min mens har ej kommit än :o Första dagen på min senaste mens var den 8:de April... Hoppas den bara är sen så det inte blir uppe håll på den... Dock undrar jag om det är någon som vet varför det sticker i ena sidan på/i livmodern? Försökte googla men stod bara att det kan kännas så om ägget fäster vid en grav med det brukar ju ske ca 7-11 dagar efter ägglossning. Det är ju dags för mens nu? Hmmm