Inlägg från: Elliest |Visa alla inlägg
  • Elliest

Fler unga som försöker skaffa barn?

mliinn skrev 2015-01-19 06:11:02 följande:

phpTwcj2907653.jpg

Det blir en liten september bebis här hemma.

Åhhh vad kul grattis!!
  • Elliest
    Zam96 skrev 2015-01-22 16:12:55 följande:
    Hur har det gått? :)
    Negativt på Bim +16 ingen mens heller skulle återkomma om mensen inte har kommit om två veckor...
  • Elliest
    Zam96 skrev 2015-01-26 01:45:50 följande:
    Åh vad tråkigt, och jobbigt... Blir dina cykler längre för varje gång? Hur längesedan var det du fick din senaste mens? Håller tummarna för sen ägglossning och att du får plus snart!
    Senaste mensen var den 6 december. Mensen har varit på pricken i flera månader så det här gör mig bara förbannad när man måste vänta men ska jag vara helt ärlig sitter jag och smyg googlar på solskens-historier där folk har fått - jätte sent men sen har dom varit gravida endå... Det sista som överger mig är hoppet! 
  • Elliest

Fortfarande ingen mens... Senaste mensen var i början av dec sjukt jobbigt det här...

• Elliest
    Zam96 skrev 2015-02-07 11:39:47 följande:

Jag plussade i torsdags! Det blir en oktober bebis om allt går som det ska Skrattande

One-step "sensitive" testerna är riktigt kassa, jag fick tydligare på clear blue som inte är lika känsliga som de testerna ska vara.

Vad hade du för symtom denna gången då? :)
  • Elliest
    Zam96 skrev 2015-02-08 16:04:56 följande:
    Tack! Jag hade haft ömma bröst till och från, lite molvärk i livmodern men det tydligaste symptomet var magkatarr (som jag haft två gånger innan, båda gångerna under tidig graviditet med sonen i magen).

Illamåendet och tröttheten har attackerat mig idag, vaknade nyss efter en timmes sömn och fan vad jag mår illa!

Håller tummarna för att du får ditt plus snart också! Hur många månader har ni försökt?
    Sen i april. Men börjar bli galen, första dagen på min sista mens var 6 dec så ska till ungdomsmottagningen nu i veckan och kolla vad det är som händer.
  • Elliest
    Zam96 skrev 2015-02-08 21:10:27 följande:
    Usch så jobbigt... Hoppas du kan få hjälp om det inte blir bättre
    I bästa fall är det en grav men vi får se :)
  • Elliest

Åhh vad undetbart! Jag hade uppehåll på min mens i över 4 månader så då tappade jag allt sug/glädjen i det hela så vi tog en lite paus. Men efter jag hade gått klart på mina hormoner jag fick för att få igång mensen så började vi aldrig igen, sex hade bara blivit tråkigt och jag fick bara ångest för att det aldrig tog sig. Men nu har vi nästan hoppat upp i sadeln igen men nu blir det så blir det, Jag har inge stress 

• Elliest
    Mrs LW skrev 2015-05-09 17:30:57 följande:
    Vad skönt att slippa känna nån press över situationen! Håller tummarna för er.
    Yes :) Superskönt!
  • Elliest

Min mens har ej kommit än :o Första dagen på min senaste mens var den 8:de April... Hoppas den bara är sen så det inte blir uppe håll på den... Dock undrar jag om det är någon som vet varför det sticker i ena sidan på/i livmodern? Försökte googla men stod bara att det kan kännas så om ägget fäster vid en grav med det brukar ju ske ca 7-11 dagar efter ägglossning. Det är ju dags för mens nu? Hmmm

• Elliest
    Mrs LW skrev 2015-05-12 13:28:34 följande:
    Senare ägglossning? Det skulle förklara varför mensen är sen också.
    Då är det ju jätte sent eftersom ägglossningen kommer den dagen jag egentligen ska ha mens :o 
Svar på tråden Fler unga som försöker skaffa barn?