• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Kliniken ringde innan och dosen kommer att stå kvar på 125 och en orgalutran och på torsdag ska jag på ul och ett blodprov och sen ringer dom igen på fredag och läkaren trodde att de skulle bli äggplock nästa vecka i början på veckan så de hoppas jag !

Jag håller tummarna att dina växer till sig alla så du får ut massor med fina ägg de är så olika de där med doserna jag har ju jätte låg dos emot dig undra va dom utgår ifrån jag trodde att dom skulle höja när dom såg att de inte hänt så mycke sen sist ! Men då måste ju värdet i blodet sätt bra ut eller nått vem vet hehe de är ju en djungel detta

• Mariah1986

Dumdummast

Vad är de för skillnad på gonal f och menopur ?

Vi har 13 mil till våran klinik så vigör våra ul på vårdcentral våranordinarie bm är helt underbar vet inte vart hon va idag när vi fick den där ragatan ivf tycker jag ska va en så fin upplevelse som möjligt oavsätt om de lyckas eller inte tror de är viktigt och bra bemötande är ju à och o !

Jag hoppas att efter ul på torsdag och när kliniken ringer på fredag att de ser så pass bra ut att dom kan säga en dag ! Så länge håller jag tummarna för madarps äggplock de ska bli spännande att höra se. Kram till er

• Mariah1986

Katrin va kul att de snart är ul !!! För mig va de samma sak på mitt andra ul att dom fortfarande inte växt så mycke som dom ska så de blir spännande på torsdag då är de tredje ul för mig och då hoppas jag att de hänt saker

• Mariah1986

Kaatrin

Ja orgaluttranet är värre de sticker och de svider lite och nån konstigt kittlande känsla tycker jag

• Mariah1986

Nu är jag livrädd !!!!!!! Jag har idag haft ägglossnings sekret som jag har varje månad två veckor innan mens vad tusan betyder de ????????? Har man de ändå ja menar jag ska ju för tusan inte ha ägglossning nu ?????

• Mariah1986

Åhh tack snälla för att ni tog fram de till mig nu är jag lugnare va hyper nervös innan !!! Idag är ul och jag hoppas att dom växt till dig så att jag kan få reda på ägguttags dag på fredag !

Och på fredag eller ja nu är de ju imorgon är de ju dax för dig madarp : ) kram kram !!!

• Mariah1986

Hej tjejer va nyss på ul och de går inge vidare blåsorna växer knappt :(

Men ett har växt men de hjälper ju inte och de är mycke större än dom andra !

Läkaren jag va hos idag trodde att kliniken skulle säga imorgon när dom ringer att dom kommer höja dosen vilket jag hoppas på !!

Dum dummast va härligt att dom höjde och att du känner nått man vill ju faktiskt känna nått så att man vet att de kanske händer saker !! Känslan är viktig !!

Jag har funderat lite på en sak hur länge kan man hålla på att spruta ? Innan man måste ge upp för den hör gången ? Ja menar mensen kommer ju någon gång inte än på ett tag men man undrar ju

Kram till er alla kämpar

• Mariah1986

Madarp

Jag är super nervös men jag är så glad för er ni ger mig mer ro i kroppen detta är ju så frustrerande de blir intressant att se vad dom säger imorgon jag hoppas på en bra ökning ! Jag tror inte att jag visar tecken på överstimulering eller dom har iaf inte sagt något :/

och jag känner inte av något i nedre delen av magen de ända jag har märkt är att jag har känt mig svullen i magen sista dygnen !

Hur är de med dig ör du nervös inför imorgon ? Jag håller tummarna och du får uppdatera oss när du orkar sen !! Stor kram

• Mariah1986

Hej tjejer

Nu har kliniken ringt igen och dom höjde min dos så på söndag blir de ett nytt blodprov och på måndag ul problemet är att jag inte fick tag på någon på bm avdelningen för dom hade stängt för dagen så jag hoppas att de finns någon tid på måndag då jag blir tvungen att ringa på måndag ! Annars får dom väl hitta någon akuttid någonstans i Jönköping ! Jag hoppas verkligen att höjningen kommer ge resultat har gått från 100 enheter till 125 och nu till 175 så nu måste ju kroppen svara tycker man ju !

Hoppas allt gick bra idag madarp ska bli spännande att höra sen !

Svar på tråden Sprutstart 19 oktober