• kaatriin

Sprutstart 19 oktober

MadArp skrev 2014-11-06 21:17:35 följande:

Åh va kul att vi 3 kommer starta något lika och kunna följas åt! Precis Maria nu får vi hoppas att vår otur är över!

Lycka till på ÄP katrin, håller alla mina tummar för dig!!!

Tack tack :) jag skriver en rad eller två imorgon när vi är färdiga :)
  • kaatriin

Nu är mitt första och förhoppningsvist sista äggplock färdigt. Gick väl bra, tror jag. Dock hade jag tydligen släppt några ägg inatt så min största äggblåsor fanns inte kvar :( men fick iaf ut 6 stycken så nu håller vi tummarna på att något utav de blir befruktat! Ska tillbaka på onsdag för insättning igen :)

Kan också tillägga att så farligt var de inte att plocka som jag hade förväntat mig. Visst de kändes, men mer som kramper. Men fick morfin i blodet under tiden så de dämpade de hela :) haha

• kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-07 13:12:39 följande:

Oj, då hade dom släppt lite tidigt.

Men vad bra att dom fick ut sex stycken :).

Håller tummarna att dom blir befruktade som dom ska ;).

Kram

Jaa, nu väntar vi med spänning :)

Kram
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-11 16:25:45 följande:

Hur går det för dig? Blir det i morgon?

Kram

Japp, idag blir det insättning, ska vara där 14.30 :) är så himla spänd och förväntansfull! Vill egentligen att tiden ska rinna på så att vi får veta om de har fäst i mig också :)

Hur känns allt för dig nu?

Kramar
  • kaatriin

Nu har vi satt tillbaka ett fint ägg, fick även ett i frysen :) nu håller vi tummarna i 18 dagar tills vi får göra tester. :)

• kaatriin

Hej alla goa!

Hur ligger alla till med sina behandlingar? Ni som tyvärr fått avbryta, har ni fått ett nytt start datum? :)

Jag väntar fortfarande på att dom där 18 dagarna ska gå, hittills har vi "bara" 12 dagar kvar tills vi förhoppningsvist får ett plus på sticka :)

Hoppas alla mår bra trotts medgångar!

Kram

• kaatriin

Tack! Jag har känt hugg vid typ äggstockar på höger sida, annars har jag ömma bröstvårtor, humörsvängningar samt så är jag sjukt trött hela tiden.

Ja dagarna är fruktansvärt långsamma, snudd på olidligt! ;)

Förstår dina känslor, kan inte vara varken kul eller lätt. Men snart är de ju januari!! :) ja de är väl de man ska försöka göra, leva normalt. Men de är nog inte lätt! Jag skickar styrke kramar! :)

Kram

• kaatriin

Tiden går äckligt långsamt tycker jag, är 9 långa dagar kvar tills testet! Men men, bara köra på tills de ;)

Åh va mysigt med en resa, vart bär de av då? :)

Ja julen är de bästa på hela året enligt mig, älskar allt som har med julen att göra :)

Kram

• kaatriin

Men åh va skönt! :) åk iväg å njut!! :)

Åh va glad jag blir för din skull!! är så himla blödig nu så jag blev tårögd :') haha

Nu vet du ju precis hur allt går till också, eventuella smärtor osv :)

Nu hoppas vi för din skull att här går för sig :) heja heja!!

Kram

Svar på tråden Sprutstart 19 oktober