• kaatriin

Sprutstart 19 oktober

Åh jag är så lycklig så jag spricker snart!!!

Gjorde ett test för en timme sen, å de visade PLUSS!!!! Skulle egentligen ta ett om 1 vecka men vi kunde inte hålla oss :)

Ska ta fler test imorgon bitti igen för att vara helt säker!

Åh lyckan är total!!

Nu hejjar jag på er andra! :) stor kram!

• kaatriin

Gjorde 2 test till nu å även dom är positiva!! :') så himla glad!!!

Tack dumdummast! Kram

• kaatriin
    Mariah1986 skrev 2014-11-26 16:32:56 följande:

Grattis Katrin woooow va häftigt !!!!!!!!! Nu håller vi tummarna att de håller hela vägen !!!!

Madarp kliniken skulle ringt i måndags och det gjorde dom men jag hörde dom inte i telefonen när jag svarade och dom ringde inte upp igen så jag ringde dom dagen efter och hon skulle ringa igen och då ringde hon tidigt imorse då sov jag så jag hörde inte men hon pratade in och sa att hon skulle ringa igen men nej de gjorde hon inte humm blir smått tokig !! Man vill ju veta när man kan börja igen men jag tror ändå inte de blir förens i januari

Tusen tack! :) ska på ultraljud den 19/12, då får vi se vårt mirakel för första gången :) spännande!!
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-28 15:43:57 följande:

Åh vad spännande :)

Nu har jag varit på första ultraljudet den omgång. Har typ 6 äggblåsor på varje äggstock och dom ligger på mellan 11-14 mm i storlek. Så nu jäklar växer dom, hoppas att det fortsätter då blir det plock i slutet av nästa vecka :)

Men va kul!! Ja nu hoppas vi verkligen att de funkar och ni får ett fint pluss snart :) jag håller alla tummar! Håll oss uppdaterade :)
  • kaatriin
    Joooo01 skrev 2014-11-28 15:59:16 följande:

Hoppar gärna in här. Fick en 6 dagars blastocyst insatt igår. Testdag 10/12.

Grattis till dig som har plussat kaatriin :)

Välkommen hit! :)

Tack å bock :) önskar dig all lycka till och hoppas du får ett fint pluss även du :) håll oss uppdaterade om du vill:)
  • kaatriin
    Queenxiter skrev 2014-11-30 18:36:05 följande:

Hej allihopa.

Jag plussade igår efter första försöket med IVF, fick en 5 dagar blastocyst återförd den 19/11. Skulle fått min mens idag och har lite ont i magen, typ som början till mensvärk och är jätteorolig att den kommer komma som vanligt.

Ska det göra ont såhär? Har känts sedan dag 8 efter återföringen.

Guud va kul!! GRATTIS!! :)

Vi odlade också i 5 dagar innan återförander å fick ett pluss förra helgen!

Jag kände redan efter 4 dygn, var som små hugg. Sedan övergick de till mensvärk liknande symptom. De händer ju grejer i livmodern nu så de kan kännas lite :)
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-12-01 16:51:21 följande:

Äntligen, fort gick det denna gång. Sprutstart 23/11 äggplock den 3/12 så galet skönt

Men va kul!! :) hejjahejja!!
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-12-03 09:32:23 följande:

Nu är äggplocket gjort. 10 ägg blev det. Känns kanon

Underbart! :) hur länge ska ni odla? :)
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-12-03 09:52:53 följande:

Har fått en tid på fredag, men är inte säkert det blir då. Dom skulle höra av sig på förmiddagen om det blir att långtids odla.

Men preliminärt fredag :)

Men gud va kul :) hur som haver så är ni snart i mål :)
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-12-04 12:48:35 följande:

Insättning i morgon. Fyra stycken som har delat sig bra. Ååh så spännande

Men gud va bra :) härligt att höra!

Vi hade bara 2 stycken som delat sig bra så erat resultat är ju dubbelt så bra :) hejjahejja!! :)
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober