• MadArp

Sprutstart 19 oktober

Maria fattar totalt dina känslor!!! Sänder massor med kramar och orka kämpa vidare!!

Kliniken ringde precis till mig, inga av våra ägg har delat sig under helgen, med andra ord ingen befruktning.. Det var barnmorskan som ringde och lämnade besked, läkaren ska ringa i em och berätta mera... Så himla ledsen!

• MadArp

Nästa gång icsi, måste vänta nu tills 2 blödningen innan vi får köra igång igen..

• MadArp
    Mariah1986 skrev 2014-11-03 21:16:08 följande:

Madarp börjar ni i januari med nästa gång då ? Våran klinik har jul stängt ett par veckor under december januari därav får vi vänta ???? tydligen är det bara en ynka procent som drabbas av att man ägglossat mitt under behandlingen ????

Maria, jag vet i te när nästa försök blir, allt hänger på min kropp, jag behöver 2 blödningar innan nästa start. Vi får alltså börja igen när 2 blödningen börjar och med min oregelbundna cykel så vet ingen när det kan tänkas bli....
  • MadArp
    snorklan skrev 2014-11-04 11:41:42 följande:

Varför behöver man vänta 2 blödningar? Så ledsen för din skull, stor kram. 

Den första blödningen kallas behandlings blödning och nu är kroppen så full med hormoner så de vill ge kroppen återhämtning och att jag ska få en egen blödning.. Det va så dom sa.. Jävligt drygt att vänta, o snart är det bu jul och nyår med massa röda dagar så tror det blir tidigast i januari....
  • MadArp

Hej igen!!

Kan inte fatta att det är så olika beroende på vart man bor. Vi får 3 betalda, är inte det märkligt...

Vi kommer inte köra igång nästa försök förens i januari då vi nu fick reda på att vår klinik oxå stänger över jul o nyår... Är lite ledsen för det, yttligare massa väntan :(..

• MadArp

Åh va kul att vi 3 kommer starta något lika och kunna följas åt! Precis Maria nu får vi hoppas att vår otur är över!

Lycka till på ÄP katrin, håller alla mina tummar för dig!!!

• MadArp
    dumdummast skrev 2014-11-06 22:19:34 följande:

Då är vi tre här ifrån . Vad kul :).

Nu ska det vara våran tur ;)

Verkligen!!!
  • MadArp

Hej!

Grattis till ruvningen Katrin!!!! Kan tänka mig att dagarna fram till test går sakta.. Hur mår du och känner du nåt?

Jag har inte varit inne på ett tag, är frustrerad och ledsen över vår situation, nu känns det lite bättre och tiden rullar sakta framåt mot att vi ska få göra ett nytt försök. För oss blir det i januari nån gång.... Tills dess är det bara att leva som vanligt?!?.....

Kram

• MadArp

Grattis katrin!!!!! Gud va kul!

Dumdummast, behövde ni alltså inte vänta en mens för att starta på den andra?

Det behöver vi göra?! Hur kommer det sig att det skiljer sig? Jag har tagit allt det här väldigt

hårt, trodde inte det skulle kännas så här tungt.

Maria, hur mår du?? Vi kommer oxå få köra i jan... Jobbig väntan...

• MadArp

Dumdummast, fy fan va skönt att ni får köra igång!!! Vill verkligen höra hur det går för dig, du måste uppdatera...

Jag har jobbat som vanligt men mitt humör är inte som vanligt och jag har så mkt ångest i mig, flera kollegor har frågat va som är fel.. Typ du som brukar vara så glad va är det med dig osv....

Lycka till nu och ska hålla alla mina tummar!!!

• MadArp

Åh grattis grattis!!! Fy fan vilken lycka för er!!!! Stor kram

kaatriin skrev 2014-12-15 16:11:59 följande:

Men guuud va roligt!!! STORT GRATTIS!! :) va glad jag blir för din skull :)

• MadArp

grattis grattis dumdumast!!!!!

dumdummast skrev 2014-12-15 10:39:39 följande:

Tjuvtesta de i dag och så här såg det ut

Svar på tråden Sprutstart 19 oktober