Bf juli 2015
En fråga! Hur många försök tog de för er alla innan ni fick plus? Jag ha ätit p-piller i 8 år och slutade med ppiller i augusti iår och blev gravid i oktober! Kändes helt otroligt! ????
En fråga! Hur många försök tog de för er alla innan ni fick plus? Jag ha ätit p-piller i 8 år och slutade med ppiller i augusti iår och blev gravid i oktober! Kändes helt otroligt! ????
Jag är 30 och jag och min sambo väntar vårt första barn, det känns så otroligt
Är i vecka 7. Har ul i slutet av året, fast funderar på att boka in ett privat även några veckor tidigare.
Jag har redan hunnit ljuga för min mamma men bara i 6timmar tills sambon visste att vi var gravida och idag för min svägerska vill inte berätta för dom en är ju bara i vecka när ska man berätta tycker ni?
Ska på vul den 17dec kommer då nog vara i vecka 10.
Det pratas väldigt mycket om oro kring för lite eller för mycket symtom/biverkningar i tråden har jag märkt (som i flera andra graviditetstrådar). Av allt jag har läst och som även barnmorskor har talat om för mig så är det helt individuellt med att en del känner mycket symptom och andra inte känner något alls. Den som inte känner kraftiga symtom behöver inte vara orolig hela tiden, oro är ju heller inget bra. Vissa har ju graviditeter som flyter på hur enkelt och smärtfritt som helst och är välmående för det mesta.
Själv är jag gravid nu i vecka 8 och veckorna har funkat bra, jag har inte haft särskilt tunga symtom hittills. Det enda jag känner är ökad hunger, trötthet och extra kissnödighet nattetid. Värk i magen har jag inte känt av så mycket alls, även om det har förekommit lite grann fort övergående, men inte varje dag, långt ifrån. Hittills har jag också varit utan illamående förutom när jag varit väldigt hungrig. Lite spända bröst titt som tätt också (men det kan jag få likväl annars också av hormoner och tid på månaden). Får se hur det fortlöper med symtom
Var på vul den 18 nov i 7+0, en liten böna fanns där.. Dock började jag blöda tor 20 nov i v 7+2. Och jag kan med största sannolikhet säga att jag fått genomleva mitt 4 missfall. Jag tackar för mig i denna tråd och önskar er all lycka?.
Hihi jag hade bf 6/7-14.. Känns som att det var igår jag satt och hulkade och bara ville kräka på allt vad jul hette. Tuggade postafen och sniffade ingefära hela dagarna, hjälpte mig ingenting, sen en vacker dag runt v. 14 så var illamåendet som bortblåst. ;) Blir helt nostalgisk när jag läser vad ni skriver haha. Njut av den här tiden, det går så himla fort, snart ligger ni med era bebisar på bröstet och andas ut. Lycka till!!!