Bf juli 2015
Däremot så känner jag mig lite spänd i nedre delen av magen och lite lite små värk men bara ibland. Tror (och hoppas) att det är växtvärk. Ingen annan som har så?
Däremot så känner jag mig lite spänd i nedre delen av magen och lite lite små värk men bara ibland. Tror (och hoppas) att det är växtvärk. Ingen annan som har så?
Men jag var också noga med att inte ursäkta mig, jag har all rätt i världen att vara en människa. Jag är inte jobbet! Chefen blev glad för min skull och så inget mer med det. Naturligtvis ställer det till en del bekymmer som måste lösas, men det är inte mitt problem.
Kommer ni köpa vagn under graviditeten eller gör ni de när bebisen är född? Vi tänkte vänta denna gång och köpa vagn med bebisen på armen.
Har känt bebisen sparka många gånger idag! Kände av det små snabba stunder både i tisdags och i onsdags och även igår. Men idag har den lilla sparkats så fort jag har satt mig ner, såååå mysigt att äntligen kunna känna den lilla och få lite mer verklighet på att den är där inne.
Sparkarna känns som fladder som kittlas ;)
Går in i vecka 15 imorgon måndag så det är tidigt mN kan känna rörelserna, var lika så för min kompis.
Hihi ja fast lite obehagligt då det kittlas ;) lite som en fisk ;) det är första barnet så därför jag inte riktigt trodde på det de första gångerna jag kände det, men det var ändå så tydligt på något sätt för sådana kittlande rörelser hade jag ju aldrig känt förut. Men det blev mer uppenbart när bebisen sparkade oftare. Så fort jag har satt mig ner har den i princip börjat sparka. Det var en väldigt livlig krabat där inne på ul så det förvånar inte mig :) när man går mycket om dagarna så vaggas den ju omkring där inne och så fort man sätter sig ner så blir den väl lite rastlös ;) coolt är det iallafall att redan kunna känna bebis :) blir verkligare nu.