Bf juli 2015
Jag har beställt ett med ugglor på från jotex. Såg att någon på tradera sytt av det tyget, och de var Såå fina!
Bra tips med extra höga kanter, ska lägga någon cm extra där då
Jag har beställt ett med ugglor på från jotex. Såg att någon på tradera sytt av det tyget, och de var Såå fina!
Bra tips med extra höga kanter, ska lägga någon cm extra där då
Jag håller på att sy mitt babynest nu! :) Ganska roligt, får se hur resultatet blir sen. Har hört att den ska vara mkt bra de första månaderna, så förhoppningsvis får man lite användning av den. Vad har du beställt för tyg?
Jag är rädd att mitt är lite för strävt, men det går säkert bra ändå.
Så här blev mitt. Är nöjd med form och allt. Men kanske är något strävt tyg. Ska också göra ett till med lite mjukare tyg :)
Din såg lite mjukare ut än min iaf. Tror nog att bebisen uppskattar det mer, det ytliga är det nog mer vi som bryr oss om... ;P
Jag tog ut stoppingen (löst vadd) från en gammal sittdyna, känns som att mitt tålamod hade brustit om jag skulle köra på rullad vadd. Har läst att det kan vara lite trixigt att få in den rullade vadden så det fick bli så här istället. Vad använde du för stopping?
Och vad otroligt duktiga ni är som sytt era egna babynest!! Wow!
Verkligen superfina!
Själv tänkte jag beställa min från Pulli, där får man välja tyger i alla fall :)
Åh vad fina magar alla har! Ska försöka få till en egen bild senare.
Fick beslut av försäkringskassan idag att min sjukskrivning på 50% till 8juli (bf) är godkänt! Så skönt att slippa fundera på det.
Man kan beställa från babybox.com, tror det är Pampers. Då får man hämta på babyproffsen eller få hemskickad från babyland. Sen kan man beställa på libro, då får man en kod och sedan hämta ut på ica maxi. Loyds apotek har väl också tror jag
Nu har jag hämtar ut babybox nr 4 & 5
Blev så lycklig i morse också då jag gick ut på babylands hemsida och såg att de hade 15% på allt just nu. Så nu är vagnen på väg hem! Brio smile med sittdel, liggdel, babyskydd och bas för 6200kr! Och då ingår frakt
Precis vad jag väntat på, blev i allafall ca 1100billigare nu, och det är ju inte helt fel
Vad bra!
Tack för infon :)