Bf juli 2015
Okej, vad skönt för dig att få vila nu. Håller tummarna att FK godkänner!
Ja, undra om vi ska göra detsamma. Testa att sätta in den bara. En pappa på föräldragruppen rekommenderade att göra det innan för när hans första skulle komma kunde han inte koncentrera sig på att sätta den rätt när dem skulle åka in. Men det är väl olika för alla.
Vad roligt att börja med BB väskan, jag har hittills packat i amningsinlägg endast.. Hur mycket packar du med dig?
Mina bästa mjukisbyxor åker ner, riktigt sköna trosor såklart. Amningsinlägg och kläder till lillan. Ett paket always night. (Man vill INTE åka hem med sjukhusets gigantiska bindor!) en bh-top från apoteket som jag hade i början och på nätterna med sonen, det är inte så skönt med bh första dagarna när mjölken rinner till, och något måste ju hålla kvar amningsinläggen.
Sedan blir det väl en skriven lista med sånt som man ska komma ihåg att slänga i det sista man gör, mobilen, laddare, plånbok, förlossningsbrev. Kanske packar en liten neccesär med småtuber schampo, balsam och sånt, hårborste, linser.
Hmm... Verkar bli mer än jag trodde ändå nä dags att börja. Frågan är vilken väska man ska ha?...