Skönt att man inte är ensam. Idag är första dagen jag faktist inte mått illa, går in i vecka 10 på måndag. Idag har jag kunnat äta två schnitzlar med broccoli, det var så gott att för en gångs skull kunna laga maten och känna av stekos och kunna se mat utan att spy. Det har varit så skönt att få vara fri från illamåendet, om det nu bara var för en dag så har jag varit mycket tacksam för att kunna njuta lite. Igår beställde jag en cecarsallad på macdonalds, trodde man fick en hel kycklingfilé ovanpå och tillbehör i små påsar ( det var så förut) men igår fick jag sitta och plocka bort alla kycklingbitar och permesanosten, klarade inte ens av det utan fick fråga om sambon kunde göra det åt mig medans jag tittade åt ett annat håll. Symtomen går verkligen upp och ned för varje dag. Hoppas jag slipper illamåendet nu när man börjar närma sig vecka 12 :)
Lillafamiljefamiljen skrev 2014-12-13 20:50:48 följande:
Precis samma här, drack kaffe och skötte magen varenda morgon förut... med maten är jag likadan, blir jätteäcklad av kött och varm mat, vill ha kall frukt, grönsaker, juice och bär allt som känns fräscht som du säger.
Jobbigare än man tror med en obalanserad mage. Skönt att höra att det inte bara är min som strular!