Inlägg från: Magnolia10 |Visa alla inlägg
  • Magnolia10

Bf juli 2015

Hej! Igår kväll fick jag helt fruktansvärda smärtor i tjejmagen och blygdbenet! Visste knappt vart jag skulle ta vägen och var helt säker på att det skulle börja blöda. Efter nån timme släppte det och än har jag inte sett nåt blod *peppar peppar*... Nån annan som haft smärta i själva blygdbenet?

• Magnolia10

Denna ständiga oro alltså!! Sen i lördags har mina symtom försvunnit, förutom molvärk till och från. Tycker det är så jobbigt att inte veta hur det står till därinne! Läser man på FL så innebär det ju garanterat ett MA när symtomen försvinner dessutom. Har ett privat UL inbokat den 16/12 men det känns ju som en evighet!!! Är i v 8+0 idag...

• Magnolia10
    eescala skrev 2014-12-03 13:01:15 följande:

Ni vet om att missfallsrisken ökar med att man stressar upp sig i onödan så de är inte så konstigt att missfall är vanligt i sverige med tanke på vilka som väntar barn och hur de stressar upp sig helt i onödan.

Ok, vet inte vad ditt problem är men om tråden inte passar dig så är det ju bara att gå ur? Tror inte att nån vill ha dålig stämning här så om du ogillar det som skrivs så är det nog bäst om du hittar nåt annat forum...
  • Magnolia10
    faerie skrev 2014-12-04 13:38:30 följande:

Alltså under helgen som var mådde jag urkasst, men sedan i måndags eftermiddag har det varit helt okej! Har fortfarande ömma bröst, får molvärk/känner av livmodern mest på em och kväll, och lite svagt illamående. Men aptiten har blivit ganska mycket bättre, och illamåendet typ kommer som värst på förmiddagen och då är det knappt något att prata om.

Ganska skönt, men också lite förvånande då jag i helgas trodde att "oj nu blir det bara värre" :P 

Hoppas allt fortfarande står rätt till därinne med den lilla.

Vilken vecka är du i? Upplever nämligen exakt samma! Fast eftersom vi båda gör det så bådar det ju ändå gott ;) Jag är i v 8+1.
  • Magnolia10

Har varit på inskrivningsamtal idag och fått världens gulligaste barnmorska! Känns verkligen superbra! Har nu nedräkning till nästa vul (privat) den 16/12 för att se att allt fortfarande är bra med den lill*! :) Önskar att man ägde en egen ultraljudsmaskin så man kunde kolla hela tiden!! ;)

• Magnolia10
    Yessicah skrev 2014-12-05 08:46:09 följande:
    Blöder inget mer idag, men man blir ju nervös, ska nog ringa min BM idag ändå. Kan ju bero på mycket, har ju inte ont, så borde ju klara sig tycker man.. :S
    Om du inte haft nåt ont är det nog lugnt! :) Har det dessutom slutat blöda är det nog ingen fara alls!
  • Magnolia10
    omorfi86 skrev 2014-12-08 13:51:54 följande:

Här har vi en till som lär få i juli smile1.gif otroligt roligt att läsa era historier hur ni mår Lr inte. Fick lite av min noja att ge sig. Haft mycket symtom men nu är dom som bortblåsta. Så orolig är bara förnamnet. Tidigt ultraljud 19 dec så de ska bli gott å få lite mer svar. smile1.gif

Välkommen! Vilket datum är du beräknad? :)
  • Magnolia10

Någon får gärna lägga till mig med! :)

Magnolia10, 32 år mitt och makens första barn! En pergotime bebis! :)

• Magnolia10
    Liten till skrev 2014-12-08 19:46:01 följande:

Stokke, 31 år, mitt och makens första barn.

BF 7/7. Har alltid trott att jag ska få två tjejer.

Lillefröet, är 25 år och väntar mitt första barn. BF enligt egen uträkning 18/7

Liten till, 29år, andra barnet. Har en son som är 6år. Bf 6/7-9/7

Magnolia10, 32 år mitt och makens första barn! En pergotime bebis!

Hallonlakrits1, 30 år, väntar första barnet. Beräknad bf runt 8/7

Jag försöker uppdatera listan allteftersom så kan väl TS lägga den i trådsyatten sen när du ser den? smile1.gif

Glömde ju skriva bf 15/7!
  • Magnolia10
    Lady_SW skrev 2014-12-09 11:50:17 följande:

Jippi!!! Var på UL igår igen, var ju på ett tidigare då inget foster syntes bara livmodersäcken, igår syntes den lilla och hjärtat. Så glad, sitter och ler hela tiden. Var tydligen bara i v 6+1 ca.

Jag är 30 och det här är vårt första barn smile1.gif

Men gud så härligt!!! Grattis!!!!
Svar på tråden Bf juli 2015