Bf juli 2015
Ni vet om att missfallsrisken ökar med att man stressar upp sig i onödan så de är inte så konstigt att missfall är vanligt i sverige med tanke på vilka som väntar barn och hur de stressar upp sig helt i onödan.
Ni vet om att missfallsrisken ökar med att man stressar upp sig i onödan så de är inte så konstigt att missfall är vanligt i sverige med tanke på vilka som väntar barn och hur de stressar upp sig helt i onödan.
Var på VUL idag då jag plötligt fick blödningar. Visade sig vara pågående missfall. Dock såg de inget foster utan enbart en tom hinnsäck ( 7+2 idag). Det underlättar ju lite i situationen. Nu vet jag iaf varför jag inte haft några symptom, pga min grav inte fortskred utan avstannat i tidigt skede.
Lycka till alla ni andra! Jag lämnar tråden nu
Ursäkta om jag är äcklig... Jag stoppade upp ett finger i slidan och skulle kolla på flytningarna, och så tror jag att jag råkade klösa mig (jag har rätt långa naglar) och nu har jag blödigt lite... kan det vara så att detta orsakade det? eller är det missfall :( är i v 7 (6+1)....
Jag har suttit och kollat på pregnancy-anouncment videor på youtube i typ 2 timmar och ba tjuter till allt. Så mysigt! Vill att lillefröet ska växa på sig och bli stor och ploppa ut på dirren! <3 Vi längtar så!
Det gör jag inte haha.. håller mig vaken på kvällarna alltså Nä men skämt åsido.. Försöker ta en powernap på dagen. Men så är jag sjukskriven så jag har inga jobbtider att passa direkt, kan ju vara svårt då!
Och även om man inte kan somna så ska man tänka på att vila mitt på dagen, eftersom kroppen går igenom en riktig hård kamp just nu!
Någon mer som har massor med flytningar? Jag har massor "mjölkiga" flytningar och ömma bröst nu åter igen ;) känner mig fräschast i sverige ;) är i v 7 ( 6+6) imorgon, klockan är ju snart ny dag :)
Någon mer som har massor med flytningar? Jag har massor "mjölkiga" flytningar och ömma bröst nu åter igen ;) känner mig fräschast i sverige ;) är i v 7 ( 6+6) imorgon, klockan är ju snart ny dag :)
Ska vi uppfattar info om oss i tråden?
Jag kan börja
Stokke, 31 år, mitt och makens första barn.
BF 7/7. Har alltid trott att jag ska få två tjejer.
Ja det hade vart kul om TS kunde uppdatera trådstarten med allas BF-datum
Jag, kallas här inne för Lillefröet, är 25 år och väntar mitt första barn. BF enligt egen uträkning 18/7 :')
Är det någon som har erfarenhet av foglossning och hur det känns? Jag vet att det är tidigt men jag har börjat känna något jag inte känt förut (nu v.9).
Det gör tvärt ont i slidan och strålar ut till anus och klitoris (hela vägen med andra ord) och sedan ner i höger ben hela vägen ner till foten? Kommer och går lika snabbt.
Tankar?
Godkväll!
Idag har jag vart på inskrivning hos min BM. Första gången jag träffade henne och intrycket var nog ändå ganska bra, MEN hon var väldigt virrig. Besöket tog 2 timmar totalt, då gick vi igenom min anamnes med sjukdomshistoria och så vidare, sedan togs blodtryck, vikt, blodprover (en hel massa) och lämnade urinprov.
Sedan tog jag upp min oro och att jag ville göra ett tidigt ultraljud men det hade hon tydligen redan bestämt att jag skulle få göra pga min anamnes och det kommer jag få göra på måndag redan! Känns jättenervöst och jättekul att få se om det är någonting därinne. <3 Då kommer jag vara i v.10 (9+2)
BM sa också att BF blir 17:e juli, så precis som jag räknat ut, men vi får se om ultraljudet säger något annat.
söker facebooklänken till de med BF juli 2015 eftersom jag inte orkar vara aktiv på familjeliv längre. Någon som har?