Smalltowngal skrev 2015-07-16 23:11:04 följande:
Det var inte direkt planerat :p men vi tror också att det kommer att bli bra! Har tur att sambon ska vara föräldraledig för dottern i ett halvår nu :)
Okej, hur kommer det sig att du tror att du går över tiden så pass? Gjorde du det med dina andra två? Jag gick över 11 dagar sist, men hoppas på att få tidigare nu.. Trots att det är dumt att hoppas på det.
Hehe, kan bli så!
Men va skönt att vara hemma tillsammans så länge i början! Kanon ju!
Mina kom med 16 månaders mellanrum. Visst har de tjafsat en hel del, men senaste två åren (från 4 år och 5,5 år till idag 6 år och 7,5 år) har vart helt fantastiska! De leker sååå fint, har superkul tillsammans och har otrolig nytta av varandra!
Med min första gick vattnet på bf+13 och hon kom bf+14. Med andra skulle jag bli igångsatt bf+15 men hann bara få Cytotecpiller istoppat så gick mitt vatten spontant. Så lång övergång med båda. Därför gissar jag att jag är en långbärare som bär mina barn länge.
Är iaf väldigt beredd på det och har mitt sikte inställt på 11 augusti. Så Max 25 dagar kvar!
10 dagar till bf (27 juli), men har inga stora förhoppningar att liten kommer till dess.
Har du några känningar?