Liten till skrev 2015-06-25 13:23:02 följande:
Ellonbellon- spännande att något händer i allafall
Moritzia- hoppas du får vila idag så det känns bättre i morgon i allafall.
Faer- fin mage!!
Igår mådde jag så dåligt på kvällen! Spydde, hade världens förvärkar så nästan så jag tänkte börja klocka. Men då slutade det såklart. Irriterande men ändå bra, var helt slut så hade nog inte orkat en förlossning då
Sov sedan utan att vakna ända till halv 8 i morse så nu är jag rätt pigg igen. Så nu får det gärna sätta lite fart. Bara 12 dagar kvar, känns som en evighet!
Men idag är det torsdag så då städar vi och det kanske kan hjälpa till lite hoppas i allafall!
Ja, det är fint att man känner att det i alla fall är något på gång, men samtidigt så undrar man ju hur länge det ska hålla på innan det verkligen är dags :P. Har också varit lite i tvivel om jag ska klocka, men det känns inte riktigt som att jag är där än.
Idag är det väldigt stilla i magen med många sammandragningar, ska se om jag får fart på honom eller om vi måste åka en vända och kolla upp. Hoppas vi slipper det, och han har dagar då han är lite segare. Är egentligen inte jätteorolig, men vill nog kolla upp det om han inte rör lite mer på sig under eftermiddagen. Han rör ju på sig om man puffar men det är väldigt motvilligt.