Inlägg från: Oliviasmamma10 |Visa alla inlägg
  • Oliviasmamma10

hysterisk när hon ska till pappa.

Jag har en dotter på 4 år som vägrar åka till pappa.

Hon skriker och blir hysterisk, ledsen och springer omvägar för att pappa inte ska fånga henne. Vi har nu halvera veckorna för att hon inte fixar att va där en hel vecka. Kan tillägga att han suttit inne för våldtäkt på en 14 årig tjej. Och varit borta i ca 2 år. Varit våldsam mot henne och mig när hon var liten men enligt socialtjänsten så ska han få ha henne. Hon har sagt följande meningar till mig :" Mamma du måste lyssna på mig!" " Jag blir rädd när pappa blir arg. "" Pappa är konstig" . Och hon frågar varje dag om det är idag hon ska till pappa och säger att hon inte vill dit. Vill ju att hon ska tycka om o åka till pappa som hon tyckte för ca 4 mån sen. Ska jag tvinga henne att åka dit? Någon som har varit med om samma situation? Ibland får jag knappt på henne ytter kläderna. Hon blir rädd eller ledsen så fort vi åker mot hans område :/. Och sen brister det i gråt,panik hysteriskt humör. Tips på vad jag ska göra?:/

• Svar på tråden hysterisk när hon ska till pappa.
  • Oliviasmamma10

Mjo det har slagit mig i tankarna länge men enligt socialen så har han lika stor rätt till henne. Men BVC har gjort en anmälan så hoppas de får upp ögonen nu :/

• Oliviasmamma10

Har försökt vara positiv på alla vis och hon har som sagt tyckt det vart bra förut. Kan va något hon blivit rädd för. Men vi ska iaf ha möte med BVC och socialen så får vi hoppas att det blir så bra som det kan bli :)

• Oliviasmamma10

Jo, hon antyder redan nu att jag sviker henne. Så ska ta tag i detta och se vad som kan vara fel och lyssna på vad hon vill.

• Oliviasmamma10

Nej litar inte på honom alls egentligen. Borde ha gjort det men har dåligt samvete för att jag inte fixat detta innan han kom ut. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt. Hon ska få vara hos mig tills vi löst detta.

• Oliviasmamma10

Vi har varit i kontakt med socialen och de tycker att jag ska låta honom få chansen att ha sin dotter och blivit utskälld utav dom att jag måste lita på honom och att jag inte ska tänka På vad han gjort. Men jag tycker att de resonerar galet. Egentligen vet jag inte om socialen är bra alls eller om jag ska byta.

Svar på tråden hysterisk när hon ska till pappa.