Min fruktansvärda abort, känsliga varnas
Din stackare. Jag har varit med om nästan samma sak... blev också gravid med den kille som jag trodde var mannen i mitt liv, han som sade sig älska mig så otroligt högt och allting med mig. Men han vände direkt, grät och sade att jag förstörde hans liv om jag skulle behålla. Han var inte redo, han var för ung (han var 23)... och till slut så orkade jag inte mer och gjorde aborten. Kunde inte skada den kille jag älskade så mycket. Det var mitt livs största misstag också. Min fina lilla tjej
Det sjukaste var att sedan efter aborten så försökte han fortsätta vårt förhållande som vanligt. Jag gick på rutin, kände inget och tänkte inget, bara följde med. Sedan efter några månader började han prata om henne. Hur hon skulle sett ut, hur hon skulle ha blivit etc och det gjorde så ont.
Vi har ingen kontakt idag men det gör jätteont att bara tänka på det. Ångrar mig oerhört. Det enda som har fått mig att må lite bättre är att jag har läst att när man är gravid så lossnar stamceller från barnet och far ut i ens blod och sedan fastnar de någonstans i ens kropp. Så egentligen bär vi med oss en del av dem och kommer alltid att göra det