• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Hawtan

Ser bättre ut än genomsnittet, humor, vältalig, normal kroppsform, välutbildad, gillar att sätta igång fester, ej blyg,, ej självisk, lagar gärna mat, städar, händig, 46 år och har haft 8 förhållanden och endast EN av dessa kvinnor ville ha sex med mig EN gång....går inte att få mig att tro att kvinnor gillar sex...

• Hawtan

ok, får väl ändra fokus då....jag är väl en av de mest otursdrabbade männen i Sverige. En man som bara hittar kvinnor som ogillar sex! Gång på gång....år efter år... Inte bitter, bara förvånad! ???? Att man kan ha sån otur...

Yeah, right! kvinnor gillar sex! Det är väl bara så att de inte vill ha sex med mig. Man ska inte vara hel och ren, se bra ut eller ha humor, fel, fel, fel..... I mitt fall har tågen gått, men om jag bara får en man att inse att kvinnor inte vill ha sex på riktigt, så kanske jag räddar en man från att leta vidare. Gör något annat av livet istället! Res, se världen, klättra i berg, skaffa en hobby, men strunta i kvinnorna...waste of time! (och, nej jag är INTE bög!)

• Hawtan

Några tusen år med världens älsta yrke...vaför kvinnor sålt sex till män? Därför kvinnor inte gillar sex och pengar kompenserar...

En kvinna frågar 100 män om sex och får hälften nej. En man frågar 100 kvinnor om sex och får nej av samtliga! Varför? Därför kvinnor inte gillar sex...

En man går på krogen för att hitta någon att ha sex med. Går sannolikt hem utan framgång. En kvinna (hypotetisk) gör samma sak, går sannolikt hem med någon...

Kvinnliga porrskådisar kan tjäna miljoner, manliga kan nätt och jämt leva på yrket...varför? Kvinnor gillar inte sex, men pengar är attraktivt!

...kan fortsätta hur länge som helst...

Kvinnor gillar inte sex! Kvinnor gillar förhållanden, pengar, barn och vissa män.

Sex är ett verktyg att vinna något eller allt av detta...

Problem? Sovjet och USA levde i balans hela kalla kriget tack vare terrorbalansen. Mannen och kvinnan har levt betydligt längre på samma typ av balans...

• Hawtan

Intressant!

Ja, det är tveklöst så att svenska kvinnor inte är intresserade av mig för sex. Än mer sant är att de inte är intresserade av mig alls. Men jag klagar inte, jag är inte bitter eller desperat. Svenska kvinnor utgör bara någon promille av alla kvinnor i världen, så det är bara att förlika sig med det. Försöker bara få fram lite motsägelsefulla fakta, för det är just det de är, motsägelsefulla!

... har promenerat i Berlin, Santeago de Chile, Madrid, Mexico City, New York, och fått mer uppmärksamhet från motsatta könet än vad jag någonsin fått i en svens stad. Så det faktum att kvinnor inte gillar sex behöver nog preciseras, svenska kvinnor gillar inte sex!

Hade vi inte en positiv invandring till Sverige skulle nog svenskarna dö ut...

• Hawtan

Svårt att bli bra på sex, om man bara har haft sex en gång...

Väldigt bra på att ta ett nej i alla fall....???? ...bättre än någon jag känner...

• Hawtan

Jag var inte deppig när jag startade tråden, men frågan är om jag inte blivit det nu...

Alla här verkar tala om sex som om det vore det mest naturliga i världen. Det är ju sanslöst!

Var är alla ni extremt ovanliga kvinnor som verkar vilja ha sex trots allt? Har ni suttit hemma hela era liv och så, hoppsan, där ringde en man på dörren. Bra, problemet löst.

Ni har beviseligen inte varit på samma ställe som jag.

Nej, sluta låtsas att jag är undantaget som bekräftar regeln. Vad är oddsen att en man ska träffa sju kvinnor utan att en enda vill ha sex med honom. ( den åttonde ville en gång) Jag har svaret, oändliga odds. För det är sant! Jag bönade och bad, jag gjorde allt, men, nej inte intresserad av sex blev svaret.

Kalla mig troll, ful, trist, kroppsspråksdöd eller rent oattraktiv. Men faktum kvarstår, alla kvinnor jag "varit tillsammans med" har gillat mitt utseende och personlighet. Dom har bara inte gillat sex!

• Hawtan

Hmm...undantaget som bekräftar...?

En man frågar 100 kvinnor om sex:

En kvinna frågar 100 män om sex:

Kvinnor gillar sex?

Nej, naturligtvis inte!

Det är fortfarande något som kvinnor har för att vinna något annat!

• Hawtan

Det är klart att jag går i terapi!

Har gjort det i 20 år!

Men, hör och häpna, kvinnor vill inte ha sex trots detta!

Ser inte ut som detta är lösning på skillnaden mellan män och kvinnor.

Det bästa man kan göra är att spela med de kort man har, bra eller dåliga.

Om man som man inte kan ge kvinnan en bra anleding till att ha sex, så blir det inget sex.

Sex i sig är aldrig en anledning för en kvinna att ha sex, måste alltid blanda in något som kvinnor vill ha. Kärlek, ett förhållande, pengar, trygghet, barn eller någon annan fördel!

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!