• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Ok, då förstår jag! Orsaken till att kvinnor inte gillar sex är helt beroende på hur jag är som person. Så tolkar jag alla insiktsfulla inlägg i alla fall. Ja, om jag var gud så kanske kvinnors beteende skulle kunna bero på mig. Men jag är inte gud! Jag är bara en man som konstaterat att kvinnor inte gillar sex, punkt!

Och anpassat mit liv därefter....

• Hawtan

Tack alla, och jag menar ALLA, som bekräftat mitt budskap! Alla kommentarer här bevisar att jag har rätt! Män som menar att dom minsann haft flikvänner som haft sex med dem. Kvinnor som påstår att om bara mannen gör rätt så gillar de sex. OK! Det är ju just det jag säger, kvinnor vill ha något mer hela tiden! "Gör så, då gillar jag sex." "Gör inte så, då får du inte sex.". Alla dessa ultimatum och krav som ska uppfyllas innan sex. Men aldrig sex för sexets skull!

Alltid något annat som måste stämma!

Men det är ju det jag sagt hela tiden! Kvinnor gillar inte sex, dom gillar sex som ett verktyg till "det där andra" som är så attraktivt!

• Hawtan

Nej detta är ingen förklädd kontaktannons. Men om det nu är så att det finns kvinnor där ute som på fullt allvar påstår att dom gillar sex så måste det vara undantaget som bekräftar regeln. Drömmer sedan årtionden om att treffa en av dessa extremt få kvinnorna!.

• Hawtan

Hmm, fel på mig...

Någon undrar, vad jag gör för kvinnan när jag har sex? Om jag hade haft sex fler än en gång, vilket var för 25 år sedan, skulle jag säkert kunna göra det jag önskar, nämligen allt för att kvinnan ska njuta. Men detta kräver att någon vill ha sex med mig. Och det har ju många här, tydligt, meddelat att inte med en sån som mig. MEN det visste jag redan!

Kvinnor vill inte ha sex! I alla fall inte med mig!

Det beror på hur jag är, säger andra. Ja, osjävisk, humoristisk med bra utseende är bevisligen helt fel!

Patetiskt!

• Hawtan

oj. glömde att man inte ska argumentera med ett dumhuvud, folk märker kanske inte skillnaden...

Kommentarena till min tråd handlar hela tiden om att jag har fel. Men ingen har lyckats förklara varför det är män, inte kvinnor, som köper sex och kvinnor som säljer. Eller varför ingen kvinna som blir erbjuden sex på gatan nappar och fler än hälften av männen tackar ja.

Eller varför det inte finns motsvarigheter till crousing hos hetrosexuella, eller varför en man som jag existerar överhuvudtaget. Allt det där kan omöjligen bero på min fruktansvärda personlighet. Jag tror att svaret är enkelt, kvinnor gillar inte sex! Punkt!

• Hawtan

Gå ut på stan och fråga valfri man om han har för mycket eller för lite sex. Gissa svaret.

Ställ samma fråga till valfri kvinna. Gissa svaret.

Fråga hundra män om de föredrar en ung eller äldre kvinna i sängen, Gissa svaret.

Ställ samma fråga till hundra kvinnor om män. Gissa svaret.

Ställ en man i baren klockan 04: 00 på en nattklubb. Kolla om han står kvar ensam vid stägning kl 05:00. Gissa svaret.

Gör samma sak med en kvinna. Gissa svaret.

Jag har som tidigare nämts varit tillsammans med 7 flickvänner i mitt liiv. Om jag frågade efter sex i genomsnitt en gång i veckan, lågt räknat och sannolikt inte extremt, Och jag i genomsnitt var tillsamman med var och en i ett år, lågt räknat. Så har jag velat ha sex 7*7*52=2548ggr och fått ja en (1) gång.

Fråga mig om jag tror att kvinnor gillar sex. Gissa svaret.

• Hawtan

Ja och så börjar det om. Kvinnor vill inte ha sex med mig för att jag är dålig i sängen!?

Hur i h-vete ska jag kunna vara dålig i sängen om jag aldrig har försökt???

Man kan bara misslyckas eller inse att man är dålig om man försöker. Men, det är ju det jag inte har! Eftersom de kvinnor jag träffar inte vill ha sex för att de helt enkelt inte gillar sex!

Sex är inte intressant för mjoriteten av kvinnor! Det är det enda jag förmedlar, men de som kommenterar min tråd försöker hela tiden få det till att alla kvinnors ointresse för sex utan större anledning än just bara sex, beror på mig?! Otroligt! Vilken makt som tillskrivs mig!

Tack!

Men inget har ändrars! Kvinnor har sex i utbyte mot något annat. Inte bara sex!

• Hawtan

Om män var lika ointresserade av sex som kvinnor skulle världens befolkning vara 7 miljoner snarare än det faktiska 7 miljarder!

Så det är männens fel att jorden överbefolkas.

• Hawtan

Det finns inget som sagts i denna tråd som motsäger mitt ursprungliga inlägg!

Faktum kvarstår! Kvinnor gillar inte sex, om det inte också finns något annat att vinna på det. Ett förhållande, barn, pengar, känsla av att vara attraktiv eller något annat än just bara sex i sig själv. Detta kan man, som man, förlika sig med, och ett förbluffande stort antal män gör också detta. Sedan finns det ett antal missanpassade män som, för sent, inser vad som gäller. För dem återstår bara en lång celibat väntan på döden. Men eftersom celibatet inte är ärftligt, så påverkas inte artens överlevnad alls. Så, ingen ändring i sikte de närmaste 500 000 åren.

• Hawtan

Jag har aldrig haft svårt att attrahera kvinnor! Ser bra ut, har humor och är ofta i centrum på fester. Välutbildad, Bra jobb, Behandlar alltid kvinnor med respekt. Och har aldrig haft svårt att få till dater. Har varit sambo med 7 kvinnor och alltid tagit mer ansvar för städning, tvätt och matlagningen. Är händig och fixar det som behöver fixas utan tjat. Inga problem här, kvinnor söker ju kärlek och en man som inte bara sitter....Men ingen av dessa kvinnor ville ha sex! Sex är inte intressant om det inte handlar om att skaffa barn. Men barn var inte aktuellt. Så det blev inget sex med någon av dessa kvinnor, utom en som offrade sig en gång!

Och ni undrar varför jag anser att kvinnor inte gillar sex?! Patetiskt!

Jag vet att om jag ställer frågan varför? Får jag miljoner svar...men det är nog egentligen ganska enkelt, det är helt enkelt inte nödvändigt för en kvinna att gilla sex för artens överlevnad! Mannens sexbehov tar hand om hela den biten! Kvinnans behov av kärlek räcker....

OCH, NEJ, jag är inte dum i huvudet, är medlem i Mensa; och nej, jag är inte ful eller klär mig som en slusk, luktar illa eller slänger dörrar i huvudet på kvinnor...Nej, jag är inte kort, 1,90, nej min penis är inte för liten, 21cm. Nej, jag är inte otrevlig mot kvinnor, får ofta höra att jag var trevligast på festen. Nej jag är inte impotent...

JA, kvinnor gillar inte sex!

• Hawtan
    MammAmma skrev 2015-09-13 08:22:27 följande:

Att du hunnit med 7 sambos talar ju för sig själv. Sorry, but it's not us, it's you.

Varför svara mig på engelska? Jag är faktiskt, tyvärr, född och uppvuxen i Sverige. Bevisligen världens sämsta land att leva i om man är man och gillar sex.
  • Hawtan

Fortfarande ingen som motbevisat mitt ursprungliga inlägg! Ingen som kan förklara varför det är män som köper sex och inte kvinnor! Om nu kvinnor gillar sex som nu så många här menar, varför finns inte samma motsvarande "crousing" i hetrovärlden? Ingen har givit något svar här! Varför varför är kvinnor en extrem minoritet på datingsiter som fkuserar på sexuella kontakter? Varför är det män som producerar och mestadels konsumerar porr? Varför läser man i tidningen om kvinnan som under en period hade mycket sex och nu äntligen slutat för det var ju så fel? Varföt finns det alls exempel på män som gått igenom 7 förhållanden med kvinnor där samtligs uttryckligen sagt att de inte gillar sex? Varför? Inga svar här ..mer än några simpla "jag gillar visst sex med min man" eller "jag har träffat många kvinnor som bara vill ha sex" Tröttsamt varför inte bara förlika sig med att kvinnor inte gillar sex? Vad gör väl det?! Kvinnor är ju handlingsförlamade när det gäller det mesta i samhället fram till den punkt hon kan skylla på den onda sexfixerad mannen...

• Hawtan

Någon säger:

"Att det skulle finnas någon som skulle ha gått igenom 7 förhållande och inte fått sex nånsin måste det vara nåt allvarligt fel på. Har ingen koll på vad dock. "

Jag säger:

Tack för den! Alla 7 kvinnor sa till mig klart och tydligt"Jag gillar inte sex, sex är inte viktigt. Jag vill ha kärlek!"

Vad skulle jag gjort? Våldtagit?! Hade det gjort mig mindre ett föremål för ett allvarligt fel!? Nej, jag är en man som vågar säga sanningen inte en galen våltäktsman! Jag är en man som vågar erkänna att jag missat tågen...

• Hawtan
    sextiotalist skrev 2015-10-28 10:11:30 följande:

Och även från person till person.

Jag gillar ha sex med min sambo, det räcker för mig. Jag gillar inte ha sex med någon annan man (eller kvinna för den delen heller). För mig är kärlek och sex sammankopplade, för utan kärlek har jag inget bra sex och då kan det lika gärna vara.

Nog det närmsta en kvinna kan komma att gilla "sex". Det som beskrivs här är ju precis det jag vill förmedla. Kvinnor söker något annat, där sex är ett verktyg för att erövra eller behålla "något annat" utom sex i sig självt.

Eller som den där kända Hollywood-regissören en gång sa:

"Give women a god enough reason other than sex itself, and they will allways have sex with you!".

Som bekant är jag inte regissör i Hollywood....
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!