Kvinnor gillar inte sex, punkt!
som du vill ha fri tillgång till.....
Att rädslan att förlora det gör att du spelar ett spel
som en skådespelerska att du vill ha sex?
Summering
Kvinnor gillar inte sex enligt ts. När kvinnor (och även män) motsäger detta så
1) De vill bara ha barn
När detta motsägs, då är det plånboken man är intresserad av, när det motsägs, så blir det tyst
2) De vill fånga mannen, men de som har sex fortfarande efter 20-25-30 år, då är det plånboken eller tryggheten, när detta motsägs så är det tyst
3) När de hänvisas till trådar där kvinnor klagar på att mannen inte vill ha sex
tyst.
Så snälla ts, bara för att kvinnor inte vill ha sex på dina villkor, innebär det inte att de inte vill ha sex.
Om man jämför, kvinnor dricker inte kaffe
Jo, jag dricker kaffe
Men du dricker inte på morgonen
Nej, jag brukar dricka efter middagen
Där ser du, du dricker inte kaffe
Jo jag dricker efter middagen
Men du dricker inte på morgonen, dricker man inte kaffe på morgonen så dricker man inte kaffe
Du menar alltså att kvinnor måste dricka sig berusade för en önskan att ha sex med män ska kunna uppstå?
Nja, män som inte kan få tjejer är ofta de som är nyktra, aldrig dricker alkohol, aldrig går på krogen och som känner sig obekväma med att vistas i dessa miljöer, vid dessa tider på dygnet. De snälla skötsamma killarna som ingen vill ha.
Jag har aldrig haft svårt att attrahera kvinnor! Ser bra ut, har humor och är ofta i centrum på fester. Välutbildad, Bra jobb, Behandlar alltid kvinnor med respekt. Och har aldrig haft svårt att få till dater. Har varit sambo med 7 kvinnor och alltid tagit mer ansvar för städning, tvätt och matlagningen. Är händig och fixar det som behöver fixas utan tjat. Inga problem här, kvinnor söker ju kärlek och en man som inte bara sitter....Men ingen av dessa kvinnor ville ha sex! Sex är inte intressant om det inte handlar om att skaffa barn. Men barn var inte aktuellt. Så det blev inget sex med någon av dessa kvinnor, utom en som offrade sig en gång!
Och ni undrar varför jag anser att kvinnor inte gillar sex?! Patetiskt!
Jag vet att om jag ställer frågan varför? Får jag miljoner svar...men det är nog egentligen ganska enkelt, det är helt enkelt inte nödvändigt för en kvinna att gilla sex för artens överlevnad! Mannens sexbehov tar hand om hela den biten! Kvinnans behov av kärlek räcker....
OCH, NEJ, jag är inte dum i huvudet, är medlem i Mensa; och nej, jag är inte ful eller klär mig som en slusk, luktar illa eller slänger dörrar i huvudet på kvinnor...Nej, jag är inte kort, 1,90, nej min penis är inte för liten, 21cm. Nej, jag är inte otrevlig mot kvinnor, får ofta höra att jag var trevligast på festen. Nej jag är inte impotent...
JA, kvinnor gillar inte sex!
Du gav precis det svaret som jag hävdat hela tiden
och som också var anledningen till att tråden startades
trotts alla påhopp och lögner.
För du skrev precis det jag alltid vetat
Kvinnor älskar att älska
en man skiljer mellan sex och kärlek.
Du har motbevisats flera gånger om, du är bara inte mottaglig för att dina egna få fattiga erfarenheter säger annat.
Varför kvinnor inte köper sex, vistas på sexdejtingsidor eller är intresserade av casual sex i samma utsträckning som män beror delvis på att:
en kvinna löper betydligt större risk att råka ut för våld (jag säger inte att det aldrig händer män, bara att risken är större för kvinnor när det gäller sexuella kontakter)
kvinnor är mer selektiva i val av sexuell partner pga evolutionära orsaker
män har en större förmåga att attraheras av själva sexet, oavsett om de är attraherade av kvinnan i fråga, än kvinnor
män och kvinnor fungerar olika. Mäns sexlust är t ex mer konstant i ett långt förhållande än kvinnors. Kvinnor förlorar ofta attraktionen till mannen efter några år, detta är evolutionärt betingat och syftet är att söka nya gener till framtida avkomma för att hålla genpoolen stark och varierad. Det är egentligen meningen att vi ska få barn med flera fäder. Det är samma anledning till varför män inte är lika selektiva, enda skillnaden är att det är kvinnan som åker på att bära, föda fram (och alla risker förknippade till detta) och ta hand om avkomman tills den blivit självförsörjande (sistnämnda gäller inte på samma sätt längre, nej), därmed är hon tvungen att vara noggrann i valet av vilka gener hon vill föra vidare till sina barn, för att få stark och livsduglig avkomma
Detta är nedärvt sen lååååångt tillbaka och 'programmerat i hårdvaran' hos både män och kvinnor. Att det numera finns preventivmedel och möjlighet till abort ändrar inte det faktum att detta är nedärvda instinkter.
Det är ingen skillnad på hur mycket män respektive kvinnor som grupp gillar sex eller frekvensen på sexdriften, mäns drift är bara mer konstant av naturliga orsaker.
Att män har starkare sexdrift än kvinnor är vedertaget. Du säger att du inte har koll i ämnet men skaffa det då innan du börjar diskutera.
Nej, jag har varken tid, lust eller ork att hjälpa dig och det ska inte behövas. Du har uppenbarligen inget intresse i frågan när detta gått dig förbi.
Hehe, ja det finns ingen motsättning där
Jag läste en artikel för ett tag sen skriven av en professor inom evolutionär biologi som behandlade just detta fenomen med kvinnlig sexdrift. Tyvärr minns jag inte alls var jag hittade den eller vad hon hette, annars skulle jag länkat till den :/ Hon påstod alltså att mannen är viktig för beskydd de första åren, men sedan 'tröttnar' kvinnan och letar efter andra potentiella partners. Med tanke på hur vanligt det är att just kvinnans lust och attraktion till mannen minskar efter något år - eller försvinner helt - så låter det väl ganska rimligt och sannolikt egentligen? Men hon stannar kvar för tryggheten och drömmer i hemlighet om passionerad kärlek och sex... Intressant är det hur som helst ^^
Det jag skrev i första inlägget var naturligtvis grovt förenklat och generaliserande.
Vad snällt av dig att dela med dig av din sambo till dina vänninor! Det kallar jag solidaritet.
Nog det närmsta en kvinna kan komma att gilla "sex". Det som beskrivs här är ju precis det jag vill förmedla. Kvinnor söker något annat, där sex är ett verktyg för att erövra eller behålla "något annat" utom sex i sig självt.
Eller som den där kända Hollywood-regissören en gång sa:
"Give women a god enough reason other than sex itself, and they will allways have sex with you!".
Som bekant är jag inte regissör i Hollywood....
Kan du inte presentera kvinnors siffror också
som jämförelse........
och att män inte har fler partners
beror ju inte på att dem inte villl..........
det beror på 2 saker
dels att kvinnorna kräver 100% trohet från innan första träffen........
och att det är djävligt svårt att hitta en svensk kvinna som bara vill ha sex utan krav på förhållande..........
Tänk om jag kunde ger er chansen kvinnor
att upptäcka hur underbart det är med ren skön sex..... utan krav......
som kvinnor i andra länder nyttjar sig av.....
skall vi skriva i många år
innan ni kvinnor förstår va jag menar.............
Min fråga är
varför inte en kvinna gillar sex utan att äga mannen
kvinnan gillar inte sex, hon gillar kärleken i ett förhållande
där själva sexet är helt naturligt liten indigridiens
Jag menar SEX........
Undrar hur många hundra trådar det skall ta
innan ni kvinnor ens förstår vad jag menar.....
Jag pratar inte kärlek
jag pratar sex.....
one night stand.... vad vågat.....
efter 27 middagar
efter 38 träffar
efter 27 erotiska romaner på 437 sidor..........
eller hur långt ifrån var jag?
Har du provat dogging, anonymsex,
gruppsex? sex på fler? gangbang?
har du gått på sexfester
har du gått på club?
Har du haft sex på ett nakenbad?
har du annonserat efter en man, bara för att du klättrar på väggarna?