Kvinnor gillar inte sex, punkt!
Gå ut på stan och fråga valfri man om han har för mycket eller för lite sex. Gissa svaret.
Ställ samma fråga till valfri kvinna. Gissa svaret.
Fråga hundra män om de föredrar en ung eller äldre kvinna i sängen, Gissa svaret.
Ställ samma fråga till hundra kvinnor om män. Gissa svaret.
Ställ en man i baren klockan 04: 00 på en nattklubb. Kolla om han står kvar ensam vid stägning kl 05:00. Gissa svaret.
Gör samma sak med en kvinna. Gissa svaret.
Jag har som tidigare nämts varit tillsammans med 7 flickvänner i mitt liiv. Om jag frågade efter sex i genomsnitt en gång i veckan, lågt räknat och sannolikt inte extremt, Och jag i genomsnitt var tillsamman med var och en i ett år, lågt räknat. Så har jag velat ha sex 7*7*52=2548ggr och fått ja en (1) gång.
Fråga mig om jag tror att kvinnor gillar sex. Gissa svaret.
1) Om man skulle fråga en valfri man på stan skulle det skilja enormt mycket. Såklart. Finns många män som inte är så intresserade av sex. Har en kompis som hellre spelar dataspel till flickvännens förtret.
2) På den här sajten, och i verkliga livet, känner jag flera kvinnor som tycker att dom får för lite sex. Tvärtom om mot vad du verkar fantisera ihop.
3) Den förstår jag inte vad det har med saken att göra.
4) Jag har ofta själv stått i baren och lätt fått med mig nån hem om jag velat. Såklart.
5) Samma sak fast tvärtom
6) Jag tror jag börjar förstå vad ditt problem ligger i, En man som vet hur man tillfredsställer en kvinna frågar inte om sex. Man förför sin kvinna på ett sexigt sett och sen har man grym sex. Eller tvärtom
Lessen att behöva säga det, men du verkar helt borta när det gäller hur man hanterar kvinnor. Sorry,