Inlägg från: Har gjort det |Visa alla inlägg
  • Har gjort det

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Anonym (Lasse) skrev 2015-08-27 21:50:38 följande:
    finns ju alltid ett undantag

har själv gått på klubb i sthm i många år.
    ur många ensamma kvinnor har kommit?
    går att räkna  på en hand , samtidigt som en djäkla massa
    män har varit där.
    Men det fenomenet handlar ju inte om huruvida kvinnor gillar sex eller inte.....
  • Har gjort det
    Smecker skrev 2015-08-28 08:07:12 följande:
    Kan du på egen hand komma på en anledning till varför ensamma kvinnor inte går på klubb där det väntar "en djäkla massa" kåta män? Förutom teorin att kvinnor inte gillar sex, alltså?
    Men det är väl inget konstigt? Det finns fortfarande i det här samhället en hora-stämpel på kvinnor som lever ut sin sexualitet. Små tjejer får tidigt lära sig att killar får vara kåta men inte tjejer.

Tycker du det är konstigt att inte ensamma tjejer går på klubb?

Dessutom är det så oändligt mycket lättare för tjejer att få sex på annat håll.
  • Har gjort det
    sextiotalist skrev 2015-08-28 08:37:50 följande:

Summering
    Kvinnor gillar inte sex enligt ts. När kvinnor (och även män) motsäger detta så
    1) De vill bara ha barn
    När detta motsägs, då är det plånboken man är intresserad av, när det motsägs, så blir det tyst
    2) De vill fånga mannen, men de som har sex fortfarande efter 20-25-30 år, då är det plånboken eller tryggheten, när detta motsägs så är det tyst
    3) När de hänvisas till trådar där kvinnor klagar på att mannen inte vill ha sex
    tyst.

Så snälla ts, bara för att kvinnor inte vill ha sex på dina villkor, innebär det inte att de inte vill ha sex.

Om man jämför, kvinnor dricker inte kaffe
    Jo, jag dricker kaffe
    Men du dricker inte på morgonen
    Nej, jag brukar dricka efter middagen
    Där ser du, du dricker inte kaffe
    Jo jag dricker efter middagen
    Men du dricker inte på morgonen, dricker man inte kaffe på morgonen så dricker man inte kaffe

Mycket bra summerat. Önskar jag hade kunnat formulera mig lika bra :)
  • Har gjort det
    Anonym (Lasse) skrev 2015-08-28 10:32:49 följande:
    ok
    det är bara att titta på mängden kontakt annonsr.
    Idag på bc   Man söker kvinna  9475 aonser
    vinna söker man  545.
    Då är det också ett kännt faktum  att många män utger sig för att vara kvinna.

Ingen man som jag känner har aldrig
    fått frågan av en kvinna som säger    skall du med hem och knulla, jag är kåt

Det  är som att säga att kvinnor inte tjänar mindre en män
    det finns ju någon enstaka  kvinna som tjänar mer en mannen
    så då skulle det inte vara något problem?
    Jag har försökt att förklara det tidigare men gör ett nytt försök: kvinnor har extremt mycket enklare att få sex på annat håll så behovet av kontaktannonser är såklart mycket mindre. Det är klart som korvspad att du inte känner nån kille som fått den frågan. Kvinnor är smartare än dräggiga killar som håller på så.

Däremot, jag har varit på krogen vid stängningsdags ett antal ggr, jag lovar, där finns det många kåta kvinnor. Dom uppför sig inte lika töntigt som vissa killar gör (vill du knulla höhö) men det är helt uppenbart vad det är frågan om.

Nåt mer du inte förstår?
  • Har gjort det
    Anonym (Lasse) skrev 2015-09-13 11:13:59 följande:
    Du gav precis det svaret som jag hävdat hela tiden
    och som också var anledningen till att tråden startades
    trotts alla påhopp och lögner.

För du skrev precis det jag alltid vetat
    Kvinnor älskar att älska   
    en man skiljer mellan sex och kärlek.
    Det gör väldigt många tjejer med. Varför tror du annars det är så vanligt att tjejer har kk?
  • Har gjort det
    Hawtan skrev 2015-10-24 17:24:18 följande:

Fortfarande ingen som motbevisat mitt ursprungliga inlägg! Ingen som kan förklara varför det är män som köper sex och inte kvinnor! Om nu kvinnor gillar sex som nu så många här menar, varför finns inte samma motsvarande "crousing" i hetrovärlden? Ingen har givit något svar här! Varför varför är kvinnor en extrem minoritet på datingsiter som fkuserar på sexuella kontakter? Varför är det män som producerar och mestadels konsumerar porr? Varför läser man i tidningen om kvinnan som under en period hade mycket sex och nu äntligen slutat för det var ju så fel? Varföt finns det alls exempel på män som gått igenom 7 förhållanden med kvinnor där samtligs uttryckligen sagt att de inte gillar sex? Varför? Inga svar här ..mer än några simpla "jag gillar visst sex med min man" eller "jag har träffat många kvinnor som bara vill ha sex" Tröttsamt varför inte bara förlika sig med att kvinnor inte gillar sex? Vad gör väl det?! Kvinnor är ju handlingsförlamade när det gäller det mesta i samhället fram till den punkt hon kan skylla på den onda sexfixerad mannen...

Verkligheten har motbevisa dig hur många ggr som helst men du vägar ju att lyssna... Vad är det du kräver för "bevis"? Massor av folk, både män och kvinnor har visat att du har fel! Du slåss mot väderkvarnar!

Men bara för sakens skull ska jag försöka bemöta din frågor:

Eftersom kvinnor (av kulturella skäl) har mycket lättare att få sex (och det dessutom finns kvar vanföreställningar att kvinnor ska vara kyska) så är det väl helt självklart att det är mest män på dejtinsidorna? Måste man ju vara både blind och döv för att inte se....

Vad det gäller porr finns det ett stort mörkertal vad det gäller kvinnor. Jag tror att många, många fler kollar men vill inte erkänna det pga av samma normer som jag nyss nämnde

Naturligtvis läser du i tidningen om kvinnan som hade mycket sex och slutade pga av samma normer som jag nämnde ovan.

Att det skulle finnas någon som skulle ha gått igenom 7 förhållande och inte fått sex nånsin måste det vara nåt allvarligt fel på. Har ingen koll på vad dock.

Det är du som är tröttsam., Du har blivit överbevisad massor av gånger men vägrar ge dig. Du tror att dina tillkortakommanden har med kvinnor att göra. Pinsamt är bara förnamnet!

Ge dig och inse att du har fel!!!!
  • Har gjort det
    Smecker skrev 2015-10-24 19:10:35 följande:
    Eftersom ditt ursprungsinlägg är baserat på anekdotisk bevisföring, så blir det lite snett när du inte accepterar andras anekdotiska bevisföring som bevis. Har du tänkt på att din erfarenhet av kvinnor, relationer och sex bygger på hurdan du själv är? En del är helt enkelt inte skapta för att få till det, och du verkar endast acceptera bevis som går ut på att en kvinna ger dig lite kravlösa mercy fucks.

Om någon sju gånger i rad råkar ut för kvinnor som inte gillar sex, så bör personen fundera på vad han gör för fel. Den minsta gemensamma nämnaren för dessa sju kvinnor är, förutom att de inte gillar sex, han själv.
    Word. Så sant!
  • Har gjort det
    Hawtan skrev 2015-10-24 22:41:15 följande:

Någon säger:

"Att det skulle finnas någon som skulle ha gått igenom 7 förhållande och inte fått sex nånsin måste det vara nåt allvarligt fel på. Har ingen koll på vad dock. "

Jag säger:

Tack för den! Alla 7 kvinnor sa till mig klart och tydligt"Jag gillar inte sex, sex är inte viktigt. Jag vill ha kärlek!"

Vad skulle jag gjort? Våldtagit?! Hade det gjort mig mindre ett föremål för ett allvarligt fel!? Nej, jag är en man som vågar säga sanningen inte en galen våltäktsman! Jag är en man som vågar erkänna att jag missat tågen...

Ja du har helt rätt! DU har missat tåget!  Det är DINA problem med kvinnor det här handlar om. Att du svamlar om att kvinnor i allmänhet inte gillar sex är därför idiotiskt och patetiskt.

Att du dras till puckade kvinnor är helt och hållet ditt eget fel. Inte nån annans!

Du kan aldrig skylla på kvinnor i allmänhet för att du dras till fel kvinnor. Aldrig, aldrig någonsin. Förstått?
  • Har gjort det
    gammsosse skrev 2015-10-24 23:18:19 följande:

Det finns statistik som belyser detta, så att vi inte måste bråka baserat på våra individuella situationer.

30% av alla kvinnor över 40 har aldrig sex. Men, 70% har det

Båda könens sexualitet avtar ganska kraftigt efter 30-35, kvinnornas dock mer.

Det kanske har med biologin att göra ?? Funktionen har tjänat ut sitt syfte.

Var hittar du den statistiken?
  • Har gjort det
    Anonym (Lasse) skrev 2015-10-28 09:13:38 följande:

Intressant frågeställning.....    Varför....?

Och mycket intressant är ju att läsa inläggen,
    det tar inte lång tid innan man ser
    att kvinnor konstant blandar ihop kärlek med sex,
    vilket är 2 helt olika saker.

Tänk om det var möjligt
    vad trevligt det skulle vara, att
    träffa en kvinna med mycket hög sexlust.
    -En kvinna som vågar njuta av sex
    och som vågar visa vad hon vill sexuellt..

Hehe, jag har bara stött på såna kvinnor. Nånsin funderat på att du inte gör det kanske beror på ditt beteende?
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!