Inlägg från: Johannapanna |Visa alla inlägg
  • Johannapanna

Söker ensamstående intellektuella vänner till mig och mysiga/roliga lekkompisar till sonen (5 år)

Hej!

Är på jakt efter nya bekantskaper i Stockholm med omnejd till både mig och sonen, 5 år. Jag har många fina vänner med barn, men inte en enda av dem är singel. Den första som separerade skaffade så klart ny partner ögonabums, så drömmen om härliga semestrar tillsammans med henne och barnen gick i kras, he, he! Vore kul att träffa tjejer och killar som vill ses och pyssla, gå på barnteater, åka pulka (om det nu börjar snöa någon gång) osv.

Jag är öppen och spontan som person, men tror att vi funkar bäst om du är någorlunda intellektuell och kulturellt intresserad. Jag är 37 år, jobbar som gymnasielärare och undervisar i teater, svenska och engelska. Jag gillar konstutställningar, teaterbesök, filmkvällar, vinbarer och pubar. Nu låter det som om jag är värsta kultursnobben märker jag. Så är det verkligen inte! Tror att jag är rätt kul att hänga med! Min son är ganska blyg i nya situationer, men full av energi och fantasifulla upptåg och är en uppskattad vän.

Jag blir jätteglad om du hör av dig!

Varma hälsningar,

Johanna

Svar på tråden Söker ensamstående intellektuella vänner till mig och mysiga/roliga lekkompisar till sonen (5 år)